עונת הרחצה נפתחת ברביעי

מחר תיפתח עונת הרחצה באופן רשמי. לפי ההנחיות יש לעטות מסכה גם בחוף, אך בשלב זה ניתן פטור בשל השרב. יו"ר ארגון המצילים: "בשבועיים האחרונים הסתובבו מצילים סמויים בחופים". מעניין איך תעמדו בהנחיות משרד הבריאות להתנהלות בחוף?

בדיוק בשיא החום, נערכים ברחבי הארץ וגם באשדוד, לפתיחת עונת הרחצה הרשמית: ממחר, יום רביעי, כולנו נוכל לפקוד את החופים באופן חוקי ומסודר עד סוף עונת הרחצה ב-28 באוקטובר.

על פי המתווה שגיבש מנהל אתרי רחצה ארצי במשרד הפנים עאטף חיראלדין בהתאם ל"תו הסגול": על קהל המתרחצים לעטות מסכות ולהקפיד על מרחק של 2 מטרים בין מתרחץ למתרחץ, אין בין מקבץ מתרחצים שמוגדר כמשפחה או קבוצה של שישה נופשים. הלילה כזכור ההחלטה לפטור ממסכות הלילה עד יום שישי, בגלל החום הכבד.

אבי אפיה, יו"ר ארגון המצילים הארצי, התראיין הבוקר לאולפן וינט בקשר לפתיחת החופים: "העובדה שנתנו לכולם להגיע לחוף הים, לגלוש, לשחות כל ספורט ימי כזה או אחר ואנחנו לא נמצאים שם, זה נראה אבסורד. שבועיים פתחו את החופים ללא רחצה וראינו אנשים מפונים עם אמבולנסים, יש טביעות. מי שלא יודע, שמו מצילים כאלה ואחרים שהיו סמויים, הם טיילו בחופים. זה המזל של המתרחצים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך