גאווה אשדודית: הביאו מתנה למשפחת החייל הנרצח.נתניהו שיתף זאת בפייסבוק שלו

ראש הממשלה שיתף תמונה של שרה אשתו אוחזת בקנבס אותו יצרו אלברט ומתן תורג'מן מאשדוד לאחר שרצו 21 קילומטר ויצרו את השם עמית כשנר נשמה מעל ראשו

אלברט ומתן תורג'מן מאשדוד, אב ובן אשר היו קצינים במג"ב, עשו מחווה מרגשת למשפחת בן יגאל אשר בנם נרצח בשבוע שעבר בפעילות מבצעית לאחר שמחבל זרק סלע על ראשו.

השניים שהזדעזעו מהמקרה רצו ברחבי אשדוד בצורה שיצרה את השם עמית כשנר נשמה מעל ראשו, 21 קילומטר כנגד שנות חייו. לאחר מכן העלו השניים על קנבס את תמונת הריצה ונסעו לנחם את משפחת בן יגאל אשר התרגשו עד דמעות מהמחווה.

גם אשת ראש הממשלה שרה נתניהו אשר הגיעה לנחם את המשפחה התרגשה מהקנבס, וראש הממשלה אף שיתף בחשבון הפייסבוק שלו את תמונתה של שרה אוחזת בקנבס בייחד עם אביו של החייל.

וכך כתב מתן תורג'מן בדף הפייסבוק שלו שעות ספורות לאחר הריצה המרגשת: "12.05.2020 השעה 10:00 בבוקר, אני ואבא פותחים חדשות בסלון הבית ורואים את האירוע המצער של לוחם סיירת גולני, עמית בן יגאל ז"ל, אשר נרצח בידי "מיידי אבנים" בכפר יעבד סמוך לג'נין.
הסתכלנו אחד על השני ובאותו הרגע החל לרוץ סרט נע בשידור לאחור, 40 שנות שירות של אבי, 5 שנות שירות שלי, אשר לשני הסרטים מכנה משותף ומשפט חזק שמהדהד – גם לנו זה יכל לקרות.
[עשרות] פעמים שבילינו באותם מקומות אפלים,
[מאות] פעמים שנזרקו אבנים ואמצעי הריגה נוספים,
[אלפים] חיילים שמחרפים נפשם למען מטרה נעלה אחת – מדינת ישראל.
אמנם לא הספקנו להכיר את עמית ז"ל באופן האישי אבל רק מהסיפורים אפשר לדעת כמה הוא היה ערכי, חברותי ונאמן למדינה,
בקיצור – מלח הארץ.
אחרי שאביו ואמו ניפצו את ליבנו, אחרי שחברתו לא השאירה עין אחת יבשה ומכיוון שלא הצלחנו לבטא את הכאב בבכי ובמלל בחרנו לבטא את הכאב בכאב.
21 ק"מ כנגד 21 שנות חיו
3 שעות כנגד שלושת האנשים שאיבדו את היקר להם מכל – אביו, אמו וחברתו
וריצה אחת ברחבי אשדוד שיצרה את השם "עמית" עם נר נשמה דולק מתנוסס מעל ראשו.

משפחת בן יגאל היקרה שלא תדעו עוד צער,
יהי זכרו ברוך".

קרדיט צילום: דף הפייסבוק של בנימין נתניהו


אלברט ומתן תורג'מן מעניקים למשפחה את הקנבס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך