מהליגה הפלסטינאית למכבי אשדוד

קור-ג'יי קוקס, ששיחק בעבר בליגה הפלסטינית וזכה בתחרות ההטבעות של ליגת ווינר סל בעונה שעברה, חתם בשורות "הדולפינים" ויהיה הזר השלישי שלהם
קור-ג'יי קוקס. (צילום: מנהלת הליגה)

מכבי אשדוד ממשיכה בהכנות לחידוש עונת 2019-2020 הקבוצה הודיעה על החתמת הזר השלישי שלה: קור-ג'יי קוקס. הגארד-פורוורד האמריקאי בן ה-30, שנשוי לישראלית, מתנשא לגובה 1.95 מ' והוא מצטרף ברשימת הרכש של "הדולפינים" לפול דילייני ואלונזו קולמן שחתמו בשבת.

קוקס נולד בצפון קרוליינה ושיחק באוניברסיטת מיסיסיפי ואלי סטייט, בה רשם כסיניור שורה סטטיסטית של 11.1 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-1.1 חטיפות בממוצע. הוא החל את הקריירה המקצוענית שלו בפירסטנפלד האוסטרית ומשם עבר לליגת המשנה בפינלנד.

אחרי ששיחק בהונגריה, גאורגיה וצרפת, הגיע לקבוצת בית לחם מהליגה הפלסטינית. בעונה שעברה, כאשר היה שחקן אימונים במכבי ראשל"צ, קיבל הזמנה מיוחדת לאולסטאר ליגת ווינר סל וזכה בתחרות ההטבעות. לאחרונה הוא חתם במכבי מעלה אדומים מהליגה הארצית, אבל לאחר סאגה ארוכה, לא הורשה לשחק בגלל שהוא עדיין לא מחזיק באזרחות ישראלית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך