החתמה משולשת בקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד

ולדי קופמן ועומר גרא, שחקני נבחרת ישראל לשעבר מצטרפים לאשדוד. גיא קורדובה סיכם. מאמן אשדוד, אולג בוטנקו: "אנחנו בונים את הסגל לעונה הבאה, ומשתדלים לחזק אותו בשחקנים איכותים ומנוסים". ניבו לוי, המקשר המצוין שהיה אחד הבולטים בעונה הנוכחית חתם לשנתיים נוספות.
עומר גרא במדי הפועל ראשלצ (צילום הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
הפועל אשדוד הודיעה הערב, שני, על שלושה מהלכים מעניינים, וראשונים בשוק ההעברות לקראת העונה הבאה בליגת ווינר בכדוריד .
אשדוד הדיעה על  צירופם של המרכז ולדי קופמן ששיחק במכבי ראשל"צ, ושל הפיבוט עומר גרא ששיחק בעונה האחרונה בהפועל ראשל"צ (השניים כבר שיחקו יחד במדי מכבי ראשל"צ ובנבחרת ישראל). בנוסף, ההחתמה הכפולה צפויה להפוך למשולשת, כאשר גיא קורדובה, הקיצוני-מקשר ששיחק בבני הרצליה ולפני כן ברמה"ש ובחולון, סיכם באשדוד.
מאמן אשדוד, אולג בוטנקו: "אנחנו בונים את הסגל לעונה הבאה, ומשתדלים לחזק אותו בשחקנים איכותים ומנוסים, ומברכים על ההצטרפות של השחקנים. אנחנו נמשיך לחזק את הקבוצה, כשהמטרה הברורה היא להמשיך להיאבק על כל התארים".
ולדי קופמן מול אשדוד בגמר פליאוף 2019 . (צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד).
זו יריית הפתיחה לתחילת ההכנות לעונה הבאה, אחרי המון סימני שאלה וחוסר בהירות – והגם שעדיין לא נקבע מועד סופי לפתיחת המשחקים. הפועל אשדוד, שחתמה את העונה שנעצרה במקום השלישי, במהלכה העפילה לראשונה בתולדותיה לגמר הגביע המדינה שלא התקיים בשל משבר הקורונה, מאותתת על רצונה להיאבק גם בעונה הבאה על כל התארים – אחרי שזכתה בעונה שעברה באליפות היסטורית.
קופמן בן ה-32, ששיחק בעבר גם במכבי ת"א ובמכבי קרית מוצקין ובנבחרות ישראל, והיה שותף לזכייה בתואר אליפות ובגביעי המדינה – מצטרף לעמדת המרכז לצד עומרי קושמרו. השניים החמיצו את החלק האחרון של העונה הזו בגלל פציעות, אבל הציוות שלהם מעניק לאשדוד עומק ומכוון לכך שזארקו פאיוביץ' המונטנגרי לא צפוי להמשיך בקבוצה.
גיא קורדובה. (צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד).
לגבי גרא בן 28, שזכה גם כאן בתארי אליפות וגביע המדינה עם מכבי ראשל"צ – אשדוד התבססה בשנתיים האחרונות על שי הרשקוביץ ויוסי ביטרמן בעמדת הפיבוט, כאשר במהלך העונה השתלב גם איתי סויסה ששב מהפרויקט בגרמניה. נכון לרגע זה, הרשקוביץ על פי גורמים בוחן את המשך עתידו במשחק, וביטרמן צפוי לשוב בתחילת העונה הבאה אחרי החלמה מפציעה ארוכה.

בשואה נוספת היא שניבו לוי, המקשר המצוין שהיה אחד הבולטים בעונה הנוכחית חתם לשנתיים נוספות בשורות האדומים. לוי סיים כאחד המבקיעים הבולטים של הקבוצה בעונה שנגדעה והוא ללא ספק אחד הברגים במרכזיים בסגל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך