2 תושבי אשדוד חשודים בתקיפה ודקירה של מוכר למשטרה שניסה לגבות חוב כספי מחברם

מכתב האישום עולה כי ה2 תושבי אשדוד חברו ל2 נאשמים אחרים תושבי ירושלים ובייחד היכו ודקרו מוכר למשטרה שדרש חוב כספי מאחד מהם
אסיר אזוק באזיקים

כתב אישום חמור שהוגש כנגד 4 צעירים אשר 2 מהם תושבי אשדוד, מייחס להם תקיפה חמורה באמצעות מוט ברזל וכן דקירות של צעיר אחר תושב ירושלים אף הוא מוכר למשטרה.

הנאשמים הם יוסי הררי מירושלים, אבי יוסף ונדב זיאמר מאשדוד, ואבי אהרון מאשקלון. הסיפור החל בחודש שעבר אז הגיע הצעיר המותקף לבית הוריו של הנאשם הררי וביקש ממנו חוב כספי אשר הררי חייב לו לטענתו. הררי קבע עם הצעיר למועד מאוחר יותר בו יפגשו וידונו על החוב.

לפי כתב האישום על רקע תביעת החוב תכנן הררי עם שלושת הנאשמים האחרים את תקיפתו של הצעיר, וב8 לאפריל יצאו הנאשמים מאשדוד לירושלים כשהם מצויידים בגז מדמיע, מוט ברזל וסכין.

כשהגיעו לירושלים חברו להררי וחיפשו את הצעיר בשכונת רמת שלמה. לאחר שאיתרו אותו החלו להכות בו עם מוט ברזל, לרסס אותו בגז מדמיע ואחד מהם אף דקר אותו 3 דקירות בבטנו בעודו שכוב על הרצפה זועק לעזרה. בעקבות צעקות של אנשים שראו את המקרה עזבו הנאשמים את הצעיר ונמלטו מהמקום.

כתוצאה מהתקיפה האכזרית לצעיר נגרמו חבלות חמורות, כולל דקירות, דימום פעיל בבטן והוא נזקק לטיפול בבית החולים שערי צדק. ארבעת הנאשמים נעצרו כבר באותו היום ומעצרם הוארך מעת לעת, עד שהוגשו נגדם כתבי אישום לבית המשפט המחוזי בירושלים, המייחסים להם חבלה בכוונה מחמירה, תקיפה בנסיבות מחמירות והחזקת סכין. התשתית הראייתית נגדם מתבססת על עדויות ראייה, סרטונים, מחקרי תקשורת, ודי-אן-איי של הקורבן על המוט שנמצא ברכב של הנאשמים. גם תעודת זהות של הצעיר המותקף נמצאה ברכב, וכך גם מיכל גז מדמיע ועליו טביעת אצבע של אחד הנאשמים.
מלבד כתבי האישום הוגשו נגד הנאשמים בקשות מעצר עד תום ההליכים, מהן עולה כי פרט לנאשם זיאמר, לאחרים הרשעות קודמות בעבירות שונות, שבגינן ריצו מאסרים, בין היתר בעבירות אלימות. יתרה מכך, הררי שוחרר ממאסרו האחרון רק ב-7 באפריל, יממה בלבד לפני שהצעיר המותקף הגיע אל ביתו ודרש ממנו את הכסף. הפרקליטות טוענת גם כי מספר עדים חששו מכך שייוודע למישהו כי מסרו עדות במשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך