מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÈAL PARIS מרחיב את סדרת צבעי השיער הביתית EXCELLENCE CREME

גוונים חדשים של צבעי שיער ביתיים, לקיץ 2020, בהשראת הגוונים האייקוניים של הזמרת האגדית סלין דיון, דוברת המותג לוריאל פריז המובילה את הקמפיין. לראשונה, הערכה כוללת שמפו מטפח! כדי לתת לשיער, לקרקפת ולצבע את הטיפוח והכבוד שמגיע לו !
צילום: יח"צ חול

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז משיק לקיץ 2020 את הסדרה החדשה של צבעי השיער  אקסלנס קרם, עם 8 גוונים חדשים ומעשיר את ערכת הצביעה הביתית הנמכרת ביותר בישראל בתכשירים נוספים, לחוויית צביעה נוחה, פשוטה ומדויקת יותר. 

ערכת צבע השיער הביתית אקסלנס, מבית לוריאל פריז, היא הערכה הנמכרת ביותר בישראל*, מעניקה טיפוח משולש – טיפוח הצבע, הקרקפת, והשיער שלך, בעזרת 3 הרכיבים שבערכת הצביעה:  קרם צבע מגן – המועשר בפרו-קרטין, לצבע שיער עמיד לאורך זמן,   מסכת הזנה למראה שיער מבריק, רך וחיוני  וחדש! שמפו מטפח עם pH עדין מנקה בעדינות את השיער והקרקפת, לתחושת נוחות ורכות.

צבעי השיער מסדרת אקסלנס מעניקים עד 100% כיסוי לשיער לבן ומועשרים בפרו-קרטין, המסייע בחידוש השיער ומפיח חיים בצבע שלו. התוצאה: צבע השיער נראה מלא ברק, בריא ורך כמו משי . הצבע עשיר ואחיד ומעניק כיסוי אופטימאלי של שיער לבן ללא מאמץ!

אקסלנס קרם – תכולת הערכה: מיכל פיזור המכיל קרם מפתח 72 מ"ל (6% או 9% בהתאם לגוון), שפורפרת צבע בקרם המגן על השיער 48 מ"ל, שמפו מטפח עם PH המנקה בעדינות את השיער, מסכה המגנה על השיער לאחר הצביעה 44 מ"ל, הוראות שימוש מפורטות בעברית, זוג כפפות מקצועיות ומסרק ייחודי המורכב על מיכל הפיזור של הקרם המפתח: שימוש נוח וידידותי למשתמש. פיזור קל יותר של הצבע. הצבע מגיע לכל שערה ושערה בדיוק מושלם. הצביעה אחידה מהשורש ועד הקצוות. (*רק באקסלנס קרם)

באופן כזה מובטח כיסוי אופטימאלי (עד 100%) של השיער הלבן  וטיפוח משולש לשיער.

התוצאה: צבע עשיר, עוצמתי ושיקי כמו האייקוניות הגדולות של הוליווד.

אקסלנס קרם – 8 גוונים אייקונים:

מחיר מומלץ לצרכן:  42.90  ₪ 

את ערכת אקסלנס קרם של לוריאל פריז להשיג בכל רשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות נבחרות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך