השכרת מלגזות – לנסות מלגזה ללא התחייבות כספית גדולה

אם אתם עסק קטן ואין לכם מספיק תקציב לרכוש מלגזה חדשה, תוכלו להשכיר מלגזה ולנסות אותה ללא התחייבות כספית גבוהה כפי שיש ברכישת מלגזה חדשה. כך תוכלו לעבוד ביעילות ובמהירות ועל הדרך לחסוך אלפי שקלים ותחזוקה גבוהה

מלגזה להשכרה – המלגזה שאתם חייבים

מלגזה להשכרה היא מלגזה חזקה, יציבה ועמידה בדומה למלגזה חדשה, אך בשונה למלגזה חדשה המלגזה להשכרה עברה לא מעט קילומטרים ע"י נהגים שונים מה שמוריד מערכה הכספי. אך למרות זאת, ישנם לא מעט מלגזות להשכרה אשר שומשו מעט מאוד זמן והוחלפו במלגזות חדשות, אותן מלגזות אלה עובדות לא פחות טוב ממלגזות החדשו ונותנות תמורה מלאה למשכיר אותן שלא רוצה להתחייב לתקופה, ולא משתלם לו להוציא עשרות אלפי שקלים על מלגזה חדשה.

מלגזה להשכרה לכל סוגי העסקים

העבודה היום יומית במלגזות דורשת  מאיתנו מלגזות חזקות, יציבות ועמידות על מנת שנוכל לעבודה בצורה יעילה ומהירה ולבצע את העבודה. אך מה קורה שלא תמיד יש את התקציב לרכישת מלגזה חדשה? או שעסק מסוים לא צריך מלגזה בעבודתו באופן תדיר? במצב זה יש צורך בהשכרת מלגזה. באמצעות מלגזה להשכרה ניתן לעבודה בצורה מהירה ויעילה ואף לחסוך בהוצאות המלגזה. במקום להוציא אלפי שקלים על מלגזה חדשה ועל תחזוקתה, משכירים מלגזה ונהנים ממנה בהתאם לצרכים האישיים שלכם. תוכלו להשכיר מלגזה לטווח הקצר או לטווח הארוך. מלגזות להשכרה כוללים מגוון נרחב של מלגזות בגדלים וסוגים שונים והכי חשוב שאתם מקבלים אחריות על המלגזה עצמה, כך שאם במהלך ההשכרה ישנה בעיה עם המלגזה ניתן לפנות לשירות לקוחות ולדווח על הבעיה.

האם קיימת מלגזה להשכרה לטווח קצר?

כמו כל מלגזה בשוק, קיימות מלגזות לטווח ארוך ולטווח קצר. המלגזות לטווח קצר הן מלגזות אשר השימוש בהן הן לתקופה קצרה ולא על בסיס יום יומי, או במקרים שבהם עסק קטן אינו יכול לרכוש מלגזה חדשה. השכרת מלגזה היא פתרון מצוין למצבים אלה ונותנת תמורה מלאה ללקוח.

היתרונות של מלגזה להשכרה

למלגזות להשכרה ישנן יתרונות רבים הכוללים:

חסכון במחיר המלגזה– ניתן לקבל מלגזה במחצית מהמחיר של מלגזה חדשה ובמצב מכני מעולה.

מצב מכני של המלגזה– המצב המכני של המלגזה הוא טוב ביותר ועובר בדיקה בטרם ההשכרה עצמה.

מבחר מלגזות מהמותגים המובילים והטובים בשוק– במלגזות להשכרה תוכלו למצוא מבחר נרחב של מלגזות עם המותגים והשמות המובילים ביותר בשוק.

התאמה מלאה בהתאם לצרכי העסק- ניתן להתאים את המלגזה בהתאם לצרכי העסק, תדירות השימוש במלגזה ביום יום ועוד.

חיסכון בהוצאות התחזוקה והתיקונים- ניתן לחסוך בהוצאות התחזוקה והתיקונים השונים במהלך השימוש עצמו. כך שאם יש תקלה ניתן לפנות לחברה והעסק יקבל מלגזה חלופית.

השכרה בליסינג תפעולי-  אם המלגזה מושכרת בליסינג תפעולי ניתן לתכנן מראש את ההוצאה החודשית הקבועה עבור המלגזה. ובמידה ויש תיקונים חברת הליסינג מתחייבת לדאוג לטפל בהם.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך