5 טיפים עוצמתיים לפרסום בפייסבוק לעסקים שרוצים למגנט לקוחות חדשים

נכון לשנת 2020 לפייסבוק יש כיום למעלה מ- 2.23 מיליארד משתמשים פעילים בחודש, וכבעלי עסקים או כמנהלי מותגים

נכון לשנת 2020 לפייסבוק יש כיום למעלה מ- 2.23 מיליארד משתמשים פעילים בחודש, וכבעלי עסקים או כמנהלי מותגים, יש לכם סיכוי גדול מאוד להגיע ולהתחבר אל קהלי היעד שלכם באמצעות דף עסקי בפייסבוק לצורך הגברת החשיפה, הגברת המודעות של המותג, קבלת לידים, והכי חשוב קידום מכירות בפייסבוק.

כן, לצורך שיווק וקידום עסקים בפייסבוק נדרש ליצור דף עסקי, שהוא בעצם "חלון הראווה" של העסק שלכם בפייסבוק. באמצעותו אתם יכולים לקדם את העסק, להיחשף לקהלים ולקבל מגוון רחב של כלים לשיווק העסק באופן מדויק שמניב תשואה יפה ורווחים לעסק שלכם. זה הרבה יותר משתלם, וגם מציג אתכם בצורה הרבה יותר מקצועית. גם העסקים הקטנים באשדוד והסביבה מצליחים לשווק את העסק שלהם באמצעות קידום דף פייסבוק עסקי.

 

להלן 5 טיפים סופר אפקטיביים לפרסום בפייסבוק שיעזרו לכם לעשות את זה כמו המותגים הגדולים:

טיפ 1: איך אתם נראים? ובמילים אחרות – איזו הבטחה עומדת מאחורי הדף העסקי שלכם?

נהוג לחשוב שהגולש בוחן רק את תוכן הפרסומים שמופיע בדף העסקי של העסק, אך למעשה, הגולש הממוצע בוחן את הדף שלכם כמעט אוטומטית, ומקבל המון אינפורמציה מהעיצוב הגרפי של הדף, מתמונות הפרופיל והנושא, מפרטי העסק שכוללים גם את הסיפור של העסק ואת לשונית האודות ואפילו מתדירות פרסום הפוסטים בעמוד.

שימו לב, שכל אלו לא נוגעים כלל לפוסטים שאתם מפרסמים ולתוכן שהם מציגים, כי לפני שהקהל בוחר לצרוך את התוכן שאתם מפרסמים, הוא רוצה להכיר אתכם ולבחון את יציבות המותג שלכם.

זה עניין של אמון בין הגולש למותג. אם הגולש מזהה דף עסקי פעיל, שכל שדות המידע אודותיו מלאים ומפורטים, שמפרסם באופן עקבי, הוא יודע שמישהו ניצב מאחורי הדף הווירטואלי, ומקבל הבטחה במידת מה. לצד ההבטחה הוא בוחן את מיתוג העסק, את הקריאייטיב ואת המסרים שמפורסמים בדף והופך מלקוח פוטנציאלי ללקוח פעיל משלם.

טיפ 2: מי מכיר אותך? ובמלים אחרות – מיהו קהל היעד שלך, ומה הוא מחפש?

באופן כללי, הגדרת קהלי היעד של העסק שלכם היא המפתח לכל פעולת שיווק שתעשו בזירה הדיגיטלית. בניית קהלים נכונה היא צעד אלמנטרי בביסוס הדף העסקי והשיווק בפייסבוק, והיא זו שמבטיחה את החזר ההשקעה הגבוה ביותר.

בניית הקהלים מאפשרת לפנות אל קבוצה רחבה של אנשים עם מכנה משותף, שהעסק שלכם נותן להם מענה. הסוד האמיתי להצלחה הוא שככל שתגדירו את הקהלים שלכם באופן מדויק וממוקד, כך תוכלו ליצור עבור כל אחד מהם מסרים שמותאמים אישית ולפגוע בול. זה יכול להגיע אפילו לעשרות סוגים של קהלים עבור עסק אחד, וזה למעשה הדבר הכי קרוב לתקשורת בין אישית עם הלקוח שלכם, כי אם תצליחו לגרום לו להאמין שהמסר נכתב עבורו, הוא יהיה נאמן למותג שלכם באופן מוחלט!

טיפ 3: איך תופסים את הדגים ברשת? ובמילים אחרות – איך מקבלים פניות חדשות לעסק באמצעות פרסום בפייסבוק.

ניהול קמפיינים בפייסבוק הפך להיות הרבה יותר קל מאז שפייסבוק סיווגה את הקמפיינים השונים שהיא מאפשרת לנהל, כשלכל אחד מטרה משלו. באפשרותכם לעשות קמפיין ליצירת חשיפה, ליצירת מעורבות בפוסטים, לשליחת תנועה לאתר אינטרנט או לדף נחיתה, קמפיין וידיאו ועוד, אך קמפיין הלידים lead generation) (campaign העוצמתי של פייסבוק הוא שיגרום לכם לקבל לידים רותחים של לקוחות פוטנציאליים שמבקשים לקבל מידע נוסף על המוצרים או שרותי העסק שלכם ולבצע רכישות.

קמפיין לידים הוא בין הדרכים היחידות לקבל פרטים מלקוחות פוטנציאליים שמעוניינים בשרותי העסק שלכם מבלי הצורך להוציא אותם מחוץ לפייסבוק לאתר אינטרנט או דף נחיתה. כמו כן זאת ההזדמנות שלכם לשמור על הגולש אצלכם בדף ולהוביל אותו דרך משפך השיווק לצורך ביצוע המרה. הצלחתם לקבל פנייה? זיהיתם התעניינות? זה הזמן לדייק את המסרים וליצור פעולה משמעותית שמכוונת ישירות ללקוח שכבר יוצר אתכם קשר.

חשוב לזכור, שפייסבוק היא זירה שעמוסה במפרסמים מכל עבר, והיכולת לשמור על הגולש בדף העסקי וליצור קשר היא לא דבר של מה בכך. לכן קמפיין הלידים הוא כלי חיוני עבור עסקים שמפרסמים בפייסבוק- הוא מוכיח את עצמו במבחן התוצאה. חשוב שמי שמבצע את הקמפיין יהיה בקיא בכלי הפרסום העוצמתי של פייסבוק שנקרא business manager, יבין את ההבדלים בין הקמפיינים השונים של פייסבוק ואינסטגרם (מי שלא יודע פייסבוק רכשה את אינסטגרם וניתן לפרסם ל-2 הפלטפורמות במקביל), ידע לקרוא מספרים וגרפים ולפצח קריאייטיב מדוייק שיגרום לעסק שלכם לקבל מבול של פניות מלקוחות פוטנציאליים.

טיפ 4: כמה תנועה זה מביא לאתר שלכם? ובמילים אחרות – האם קידום בפייסבוק יכול לקדם אתכם גם מחוץ לרשת החברתית?

הפייסבוק היא פלטפורמת פרסום שמאפשרת לכם לבנות נכס דיגיטלי, אך להבדיל מאתר אינטרנט, כל מה שמפורסם בפייסבוק לאט לאט נעלם מן העין, ובינינו, הפוסטים של היום הם ההיסטוריה של המחר.

אחת המטרות העיקריות של הפרסום בפייסבוק לעסקים היא הגדלת הטראפיק באתר של העסק שלכם, וזאת מ- 2 סיבות:

  1. ציינו קודם לכן שפייסבוק עמוסה באינספור מפרסמים, ומסיבה זו הגולש יכול בכל רגע נתון לנטוש את הדף העסקי שלכם לטובת צפייה בתוכן של מפרסם אחר. כמובן שזו תוצאה לא רצויה, ולכן תמיד מומלץ להפנות אותו לאתר העסק, שם הוא נמצא בסביבה "סטרילית" נטולת פיתויים שמציגים לו המתחרים שלכם.
  2. ידוע שככל שהתנועה באתר גדלה, כך גם הקידום האורגני משתפר, והאתר יכול לטפס בסולם הדירוגים של מנוע החיפוש של גוגל. למעשה, כל פרסום בדיגיטל יכול לשרת את האתר שלכם באופן זה, ואם טרם התחלתם להפנות את הגולשים לאתר, כדאי שתתחילו לעשות זאת.
  3. פיקסל של פייסבוק: באמצעות קוד הפיקסל של פייסבוק ניתן "לצבוע" את כל הגולשים שמגיעים לאתר שלנו, בין אם זה מפייסבוק, אינסטגרם, גוגל או כל מקור אחר ולפרסם לאותם אנשים שביקרו אצלנו באתר, נתון מדהים זה מאפשר להגדיל את המכירות ב50% ולהפחית הוצאות פרסום שכן הקהל כבר היה חשוף למותג בעבר.

 

טיפ 5: מי ידע שיש חיה כזו קידום אורגני בפייסבוק? ובמילים אחרות – איך מקדמים את הדף העסקי בפייסבוק להצלחה שתגרום לכל המתחרים להרים גבה?

בדומה לגוגל שמאפשר לקדם אתרים, גם בפייסבוק ניתן לקדם אורגנית את הדף העסקי. המשמעות של זה היא בעיקר חשיפה נרחבת שלא צריך לשלם עבורה, והיא מתבצעת באמצעות מספר שיטות:

  1. תוכן ירוק עד- תוכן שנשאר רלוונטי תמיד ואינו תלוי בתקופה או בעונה, לדוגמה- 5 דרכים לחסוך בהוצאות העסק שלכם.
  2. שיתוף בפרופיל האישי – שיתוף פוסט מהדף העסקי בפרופיל האישי חושף את העסק גם למי שלא מכיר אותו.
  3. קישור קבוצה לדף העסקי – מאפשר ליצור קהילה סביב הדף העסקי.
  4. קידום סרטונים בממשק של פייסבוק – פייסבוק נותנת עדיפות לסרטונים שמועלים דרך הממשק שלה על פני סרטונים שמועלים ביוטיוב ומופצים באמצעות שיתוף.
  5. שימוש בהאשטגים – מומלץ לא להשתמש ביותר מ- 2, מכיוון שזה עלול להספים את הפוסט, ולכן מומלץ לבחור אותם בקפידה.
  6. פרסום בקבוצות- פרסום הדף העסקי בקבוצות שרלוונטיות לנישה של העסק. ניתן לפרסם פוסט היכרות, מדריך מקצועי ואפילו להגיב עם דעה מקצועית לפוסט ולצרף קישור לדף העסקי.

 

לסיכום,
נהוג לחשוב שכולם יכולים לפרסם בפייסבוק, וזה נכון, רק צריך לדעת איך לעשות את זה נכון, כך שאם הדשא של השכן שלכם נראה ירוק יותר, זה רק בגלל שהוא משווק טוב מכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך