מה גורם לתחום הדרופשיפינג לפרוח גם בתקופת משבר ואיך אפשר להיכנס אליו?

אחת מכל שתי עסקות אונליין בעולם מתנהלת בשיטת הדרופשיפינג. כאן אין שום משמעות למקום המגורים. לא צריך הון עצמי ראשוני. מוטיבציה ורצון, זה כל מה שצריך כדי להתחיל. מרכז דרופשיפינג ישראל מעניק את כל הכלים להתחלה בטוחה ושגשוג כלכלי. וגם – כמה באמת אפשר להרוויח בתחום זה?
צילום: pixabay

להתפרנס מדרופשיפינג, זה ריאלי?

נפח המסחר המקוון נאמד במיליוני עסקאות בחודש, רק באמזון (ויש זירות רבות נוספות). לכאורה, על מנת להצטרף צריך ניסיון קמעונאי, או להתמקצע במסחר מקוון ולהשקיע הון בהקמת חנות אונליין. אבל, כפי שמסביר אורן סוויסה, מ"מרכז דרופשיפינג ישראל" מציאות זו השתנה לחלוטין. ואלה העובדות – מחצית מכל היקף המסחר המקוון בעולם מתנהל בדרופשיפינג. הרווח עצום, 30 עד 35 אחוז ממחזור המכירות.

לקבלת מידע נוסף ויצירת קשר – לחצו כאן!

אבל מה גורם לתחום זה לפרוח? שלוש סיבות מרכזיות. האחת, לא צריך הון עצמי משום שלא קונים מוצרים. הפעילים בתחום משמשים בתור מתווכי עסקאות. שנית, העבודה אפשרית מכל מקום, גם מהבית. שלישית, שעות גמישות. ניתן לשלב מכירות בשיטה זאת כמשרה חלקית. ומי שמקדיש את הזמן ומתקדם, יכול להפוך זאת למקור פרנסה מרכזי ואף בלעדי.

במסגרת קורס איביי בדרופשיפינג ישראל, מסביר אורן, אנו נותנים יותר מאשר קורס ebay בסיסי. הרבה יותר. הקורס חוצה פלטפורמות. וכשאני מקבל פידבק מעוד תלמיד שלי שהגיע ליציבות כלכלית, שמאפשרת לו להרוויח מעל ומעבר לציפיותיו בדרופשיגינג, אני מרגיש שהגשמתי את החזון.

בתוך כמה זמן אפשר לצאת לדרך?

דרופשיפינג הינו תחום פורח כל כך, מכיוון שאין חסמי כניסה. כלומר, לא צריך להפעיל מרכז לוגיסטי, לא צריך חנות פיסית, לא צריך אפילו שטח אחסון מינימלי. את המוצרים שרוצים למכור מפרסמים אונליין בזירות השונות. רק לאחר שהלקוח מזמין ומשלם, מזמינים את המוצר מהספק. ואם זה לא מספיק, הרי שהספק שולח את המוצר ללקוח הסופי, כלומר הוא מטפל בכל הצד הלוגיסטי. אורן סוויסה, שסוחר בשיטה זו בהצלחה מרובה וגם מעביר קורס דרופשיפינג בשיתוף עמיתיו ממרכז דרופשישפינג ישראל, מסביר שלא צריכים להיות בוגרי אוניברסיטה או אנשי שיווק מלידה. בקורס המקיף, שדרכו עברו כבר יותר מ-2500 איש, מקבלים את כל הכלים כדי להתחיל וכדי לבסס עסק כלכלי, רווחי. במסגרת הקורס, אנו מסבירים על כל הכלים ועל כל השיטות הכי עדכניות. למעשה, תוך כדי הקורס, כבר מתחילים למכור ולהרוויח. כך לומדים בפרקטיקה.

לקבלת מידע נוסף ויצירת קשר – לחצו כאן!

האם דרופשיפינג זהה למסחר באמזון?

באינטרנט, אפשר למצוא הדרכות שונות שמתיימרות להחליף קורס מכירות באמזון שמועבר בצורה פרונטלית. הרבה אנשים מתלבטים האם בעצם אי אפשר ללמוד גם דרופשיפינג באופן כזה. והאם בעצם קורס דרופשיפינג זה לא אותו הדבר כמו קורס אמזון? הקורס שלנו, מחדד אורן, לא דומה לאף קורס מוקלט שתמצאו ברשת. קודם כל, הוא נעשה בלייב, בין אם זה באופן פרונטלי במכללה שלנו בפתח תקווה (בקבוצות קטנות ועם כמה מדריכים מנוסים שעובדים מול קבוצת תלמידים קטנה) ובין אם אתם בוחרים בקורס המקוון שלנו, שמתנהל בזמן אמת על-ידי השתלטות מסך מרחוק. התכנים ניתנים ב"לייב" והם תמיד הכי מעודכנים. חשוב להבין שדרופשיפינג זו שיטת מסחר שיכולה לעבוד בהרבה מאוד זירות. מי שנכנס לתחום ומשקיע מזמנו, יכול למכור דרך אמזון, דרך אייביי ודרך שופיפיי, בו זמנית. ואנו נותנים את כל הכלים על מנת לבנות עסק יציב, חוקית, לגיטימית וכלכלית. לא כזה שנסגר בתוך חודשיים או שלושה בגלל טעויות.

עצמאות כלכלית עם תמיכה של קהילה

לפני שאנו נפרדים מאורן, שממשיך לעוד קורס שופיפיי ודרופשיפינג שמעביר לתלמידיו, הוא מבקש לומר עוד דבר. אנו מחויבים לכל תלמיד, גם אחרי שהקורס מסתיים. אנו מצמידים מנטור צמוד ומלווים לפחות שנה נוספת, גם דרך קבוצות ווטסאפ פעילות, גם בליווי טלפוני. מי שרוצה, מגיע אלינו למרכז, ממשיך להיפגש עם המדריכים ועם אנשי הקהילה שיצרנו. כולם נותנים ומקבלים טיפים מניסיון אישי. אחרי שלומדים לזהות מוצרים מעולים, לתמחר נכון, לקדם דפי מוצרים בפלטפורמות המובילות, השמיים הם הגבול.

לקבלת מידע נוסף ויצירת קשר – לחצו כאן!

כתב: אלון פרנקל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך