הלוואה – מתי כדאי לקחת?

במהלך החיים ישנם תקופות משבר אשר מצריכות הלוואה על מנת שנוכל לצאת מהמינוס שאנו נמצאים בו ולשם את ההוצאות שיורדות לנו מדי חודש

באמצעות הלוואה מהבנק או מחברות חוץ בנקאיות כמו חברות האשראי, חברות פיננסיות או חברות ביטוח ניתן לקבל הלוואות בפריסת תשלומים גדולה וריבית נמוכה. הודות להלוואה זאת ניתן לחזור לשגרה בצורה מהירה ולהיפטר מהמינוס.

באילו מצבים יש צורך בלקיחת הלוואה?

ישנם מצבים שונים אשר במהלך החיים מצריכים לקיחת הלוואה על מנת לצאת מהמשבר הכלכלי בו אנו נמצאים, מצבים אלה כוללים:

מינוס – במצב של מינוס גדול בחשבון הבנק יש צורך בהלוואה שתעזור לסגור את החוב על מנת שנוכל להמשיך הלאה.

טיפולי שיניים – במצב שבו אנו צריכים טיפולי שינים יקרים ומורכבים או ניתוח שעולה לא מעט כסף יש צורך בהלוואה על מנת שנוכל לשלם את התשלומים.

לימודים – במצב שבו אנו רוצים ללמוד ולרכוש מקצוע ואין לנו מספיק כסף, הלוואה היא פתרון מעולה לכיסוי שכר הלימוד.

קניית נכס – אם החלטנו לרכוש בית או נכס להשקעה על מנת להגדיל את ההכנסה שלנו, הלוואה היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא נותנת לנו את כל הכסף שאנו צריכים באותו רגע.

מתי כדאי לקחת הלוואה?

את ההלוואה כדאי לקחת אך ורק אם אתם במצב כלכלי גרוע ואין אופציה אחרת באופק לצאת מהמצב שבו אתם נמצאים. את ההלוואה יש לקחת לאחר שניסתם את כל האופציות שעומדות לרשותכם: כמו חסכונות, משפחה, חברים, שכנים ועוד. אך בטרם לקיחת ההלוואה חשוב לוודא שתוכלו לעמוד בתשלומי החזר ההלוואה מדי חודש על מנת שלא תצטרכו לשלם ריבית פיגורים על הלוואה.

מה חשוב לשים לב בעת לקיחת הלוואה?

בעת לקיחת הלוואה חשוב שתשימו לב לדברים הבאים:

ריבית ההלוואה – יש לוודא את אחוז הריבית של הלוואה עצמה. אם מדובר על אחוז גבוה ממאוד עדיף לוותר מראש, מכיוון שתשלומי ההחזר שלכם יהיו גבוהים.

פריסת תשלומי ההלוואה – חשוב שפריסת התשלומים תהיה גבוה עד 60 תשלומים, כלומר עד חמש שנים.

מס' השנים של הלוואה – הלוואות נעות משנה ועד חמש שנים, לכן בהתאם לפריסת התשלומים חשוב לוודא לכמה זמן אתם רוצים את ההלוואה. אם מדובר על תשלומי החזר נמוכים תצטרכו עד חמש שנים.

תשלומי ההחזר ההלוואה – חשוב שתשלומי ההחזר יהיו נמוכים על מנת שתוכלו לעמוד בהם מדי חודש, לכן למספר התשלומים תוכלו והשנים תוכלו לדעת באיזה הלוואה תוכלו לעמוד בה, הלוואה ל-3 שנים או יותר.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך