נמל אשדוד: מכולה השתחררה מהמנוף ובמזל לא פגעה באיש

המכולה השתחררה ובמזל לא פגעה באיש. לפני חודש עובד ניצל ממוות כשברזל התנתק ממנוף בגובה 40 מטר, ונחת מטרים ממנו. מהנמל נמסר: "חברת הנמל עורכת תחקיר מעמיק על נסיבות האירוע. חשוב להדגיש שאזור האירוע הוא סטרילי ולא הייתה כל סכנת פגיעה בנפש".

תאונה קטלנית נמנעה בנמל אשדוד.

המכולה השתחררה בנמל אשדוד מהאוויר, בעת שנשאה על ידי מנוף  ובמזל לא פגעה באיש. אסף פויילוב מדווח כי אחד העובדים סיפר: "אם היה נהג מתחת היה נהרג מיד".

לפני חודש עובד ניצל ממוות כשברזל ששוקל עשרות קילוגרם התנתק ממנוף בגובה 40 מטר, ונחת מטרים ספורים ממנו. לפני כן מכולה מחצה משאית, דקות לאחר שהנהג יצא ממנה. לפני כן נמחץ למוות סוואר.

מנמל אשדוד נמסר: "חברת הנמל עורכת תחקיר מעמיק על נסיבות האירוע שחל אתמול, זאת כדי לנתח הסיבות לאירוע, להפיק לקחים ולהטמיעם בעתיד. חשוב להדגיש שאזור האירוע הוא סטרילי ולא הייתה כל סכנת פגיעה בנפש. הנהלת החברה הנחתה באופן מיידי על השבתת המנוף וזימון בודק מוסמך, כמו כן על ביצוע עריכת ביקורות יזומות למניעת הישנות המקרה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך