שיפוץ מקלחת 2020 במה זה יכול להועיל לנו

שיפוץ המקלחת יכול לשפר מאוד את איכות החיים שלכם אך חשוב לזכור הוא צריך להתבצע בצורה נכונה ומדויקת.
תמונה : פיקסהביי

זה הזמן להבין מדוע כל כך חשוב שהמקלחת תהיה משופצת, כיצד בוחרים את הצוות הנכון למשימה ומה ההבדל בין שיפוץ המקלחת בבית או עסק.  – פתיח

מדוע חשוב שהמקלחת תהיה משופצת?

יכול להיות שיש לכם סלון נהדר, אולי חדר השינה שלכם משופץ ויפהפה ואולי גם הגינה א והמרפסת שלכם נפלאות. עם זאת, ברגע שהמקלחת שלכם לא תהיה משופצת איכות החיים שלכם לא תהיה הכי גבוהה שיש. נכון ששיפוץ מקלחת היא משימה יקרה שיכולה לעתים להגיע למחיר של 50 אלף שקלים אפילו על שיפוץ שבהתחלה נראה לכם זול ופשוט, אך אחרי ששיפוץ חד פעמי תבינו שהשקעתם בצורה נכונה לטווח הארוך. שיפוץ המקלח מרווח ומעצב אותה ונותן לכם מקלחת איכותית ואפילו יוקרתית בכל פעם מחדש, זאת לפי ההשקעה האפשרית על ידכם בשיפוץ עצמו.

שיפוץ מקלחת במגזר הפרטי והעסקי

שיפוץ המקלחת יכול להיות דומה מאוד בין הבית לבין העסק אך זה כמובן תלוי באיזה עסק מדובר. אם מדובר על שיפוץ מקלחת במשרד, כיוון שמשרדים רבים היום מגיעים עם מקלחת בכל מקרה כיוון שהם רוצים שהעובדים ירגישו בבית ויישארו עד מאוחר, בדרך כלל מדובר על תא מקלחת אחד עד שלושה. לעומת זאת אם מדובר על ספא, נכון כושר, בריכה ציבורית או פארק מים, יש צורך בהרבה יותר תאי מקלחת ולכן עלות השיפוץ תהיה העניין המרכזי. גם העיצובים של מקלחות במגזר הפרטי והעסקי יהיו שונים מאוד כיוון שבמקלחת בבית בדרך כלל משקיעים יותר.

 

כיצד נבחר את צוות השיפוצים הנכון?

לא משנה איזה שיפוץ מקלחת החלטתם לבצע, בין אם שיפוץ מקיף או שיפוץ נקודתי, שיפוץ בבית הפרטי או שיפוץ בעסק,  אתם חייבים לבחור את הצוות הנכון למשימה. צוות שיפוצים מתאים יהיה צוות מנוסה ואמין שמציג לכם את העבודות הקודמות שלו כדי שתבינו מה איכות העבודה שלו. כמובן שגם המלצות על הצוות יכולות לעזור וכמובן השוואה של המחירים שהוא מציע ביחס להצעות אחרות.

שיפוץ שירותים ומקלחת

שיפוץ שירותים ומקלחת יכול להיות תהליך יעיל מאוד שלא רק יספק לכם מקלחת מעוצבת יותר, אלא גם יהפוך אותה להיות יותר נוחה לשימוש שלכם. זה הזמן להבין מדוע כדאי לשפץ את השירותים והמקלחת, מי יכול לבצע את המשימה הזו וכמה זה אמור לעלות.

כמה עולה לשפץ את השירותים והמקלחת?

שיפוץ שירותים ומקלחת יכול להיות תהליך שכולם ירצו לבצע ביום מן הימים כי כולם רוצים לשפר את העיצוב מידי כמה שנים גם בלי סיבה מיוחדת. עם זאת, רוב האנשים יבינו שזו לא  החלטה שאפשר לקבל סתם כך מהר אלא לחשוב עליה לעומק יחס עם ברירו התקציב, הרי העלות יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים. שיפוץ שירותים ומקלחת יכול לעלות בין 10 אלף שקלים ועד מאה אלף שקלים ואף יותר, והכל תלוי בסוג השיפוץ. אם יש צורך הכרחי בשיפוץ, כמו למשל בגלל שהמקלחת במצב רע מאוד בגלל רטיבות או אריחי קרמיקה מיושנים ומסוכנים זה כמובן תהליך שונה שיקרה מהר יותר וגם יעלה יותר.

מי יכול לשפץ את השירותים והמקלחת?

שיפוץ שירותים ומקלחת הוא תהליך שיכול להתבצע רק בצורה מקצועית. התהליך יכול להיות מסובך מאוד אם תנסו לבצע אותו לבד אפילו אם יש לכם ידע בבנייה. בסופו של דבר אפילו התקנה של מקלחון, שלכאורה נראית פשוטה, יכולה להיות קשה מאוד ואף מסוכנת אם היא מתבצעת בצורה לא מקצועית. חשוב לזכור כי השירותים והמקלחת יכולים להיות שונים מאוד ממה שהעליתם בדמיונכם אם ידיים מקצועיות לא יתעסקו במלאכה. יש צורך לבצע סקר שוק מקיף לבחירת צוות השיפוצים הנכון וכך תוכלו לקבל בדיוק את מה שאתם רוצים, לעתים אפילו בעזרת הדמיות מתקדמות.

מתי כדאי לשפץ את השירותים והמקלחת?

אחרי שדנו בשאלת המחיר וזהות המשפצים שיוציאו לפועל את התכנית, יש צורך לדבר על נושא לא פחות חשוב והוא התזמון. כמובן שאם יש צורך לתקן את המקלחת בגלל בעיה חמורה שקרתה בה או שאתם מעוניינים למכור את הדירה בקרוב, אז כדאי לשפץ כמה שיותר מהר. בכל מצב אחר כדאי שתקבלו את ההחלטה רק כאשר יהיה לכם תקציב מספק לשיפוץ שאתם רוצים וכמובן עדיף בלשפץ אותה במהלך שיפוצים כלליים בבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך