טרנדים בעיצוב הבית בפרויקטים של שיפוצים

מאז ומעולם עוסקים בני האדם בעיצוב הבית שלהם. כל החלטה להניח חפץ מסוים, פריט מסוים או רהיט מסוים במקום מסוים, היא החלטה בעיצוב הבית.

כל תמונה שבוחרים וכל מיקום שבו בוחרים לתלות אותה, היא החלטה בעיצוב הבית. אלא שבשני העשורים האחרונים הפך עיצוב הבית לעולם ממוסד שפועל על פי עקרונות מקצועיים ולא על פי מצבי רוח. כשמדברים על טרנדים בעיצוב הבית בפרויקטים שיפוצים, לפחות בתקופה הזאת כדאי יותר להתמקד בטרנדים של אופן העבודה עם מעצב פנים ולא בטרנדים עיצוביים שכמעט ולא השתנו באופן מהותי בשנים האחרונות ובלאו הכי העיסוק בהם צריך להיות של המעצב עצמו, והוא כבר מכיר את כל הטרנדים הכי עדכניים.

 

איך נכון לעצב את הבית?

הדרך הטובה והנכונה ביותר לעצב את הבית היא להבין שעיצוב הבית הוא מקצוע ולא כישרון ,תוכלו למצוא מעצבות פנים באתר קווים סטודיו לעיצוב פנים. יכול להיות שיש לכם טעם טוב, יכול להיות שאתם יודעים לצייר, להפיח חיים בבית שגרתי ואפילו להתאים את הצבע של הווילונות לשטיח ואת הפרחים לצבע של הווילונות, אבל כל זה עדיין לא מעניק לכם את היכולת לעצב את הבית שלכם. עיצוב הבית זה לא תהליך של הצבת פריטים שונים זה לצד זה עד שאפשר להגיד "זה נראה טוב". עיצוב הבית הוא תחום מקצועי שמבוסס על עקרונות מקצועיים, על קווים אדומים שלא עוברים אותם, על קווים מנחים שחייבים לפעול על פיהם ועל התרחקות כמו מאש מהחלטות שמתקבלות בגלל מצב רוח זמני.

https://cavim.co.il/ סטודיו לעיצוב פנים

מה זה אומר ברמה הפרקטית?

ברמה הפרקטית זה אומר שהתהליך של עיצוב הבית חייב להתחיל בשלב התכנון והשלב הזה צריך להיראות פחות או יותר ככה. קודם כל אתם, כלקוחות, רוצים להתרשם מכמה שיותר עיצובים, להכיר את האפשרויות העומדות בפניכם, את הצבעים שאתם אוהבים, את האופי שאתם רוצים להעניק לבית שלכם, את האווירה שאתם רוצים לחוות בבית שלכם ובשלב הזה אתם חייבים לוודא שאתם נאמנים לעצמכם ומקבלים החלטות שנוגעות בהעדפות העמוקות ביותר שלכם. אתם לא רוצים לעצב את הבית בסגנון מודרני כי כך זועקים כל המגזינים וכך מעוצב הבית של השכנים שלכם, אם האופי שלכם הוא יותר כפרי, יותר חמים ויותר אינטימי.

בהמשך לכך, אתם רוצים לבחור מעצב פנים שאתם יכולים להרגיש איתו חיבור רגשי וכימיה. מעצב פנים שיודע להקשיב ולשמוע, שנותן לכם חופש תנועה, אבל גם יודע לבלום אתכם כשצריך, לשנות מסלול ולהוביל אתכם דרכו. אתם רוצים לעבוד עם מעצב פנים שאתם יכולים לרקוד איתו טנגו, שבו לשני הצדדים יש מה לומר ולאן להוביל, אבל בסופו של דבר יש את מעצב הפנים שהוא נותן את המילה האחרונה. למה?  כי את הבית שלכם אתם רוצים לעצב על פי עקרונות מקצועיים ולא על פי מצב רוח.

עיצוב הבית בפרויקט שיפוץ דירה
בפרויקטים של שיפוץ דירה קומפלט הופך עיצוב הבית למרכיב מפתח להצלחת השיפוץ. בכל תהליך שיפוץ ישנו ההיבט המבני שבו אתם מקבלים החלטה להוסיף מרפסת, להחליף ריצוף, להחליף תשתיות, לשבור קיר וכן הלאה. לצדו יש גם את ההיבט העיצובי שבו אתם מקבלים החלטה איך לעשות כל דבר ואיך ייראה כל שינוי מבני שאתם רוצים לבצע. בכדי להבטיח שבתהליך שיפוץ דירה קומפלט אתם משיגים את התוצאה העיצובית הרצויה לכם, עליכם לבחור מעצב פנים עוד לפני שאתם בוחרים את קבלן השיפוץ ולערב את מעצב הפנים כבר בשלבים הראשונים ביותר של תכנון השיפוץ.

בסופו של דבר, לא תוכלו לשפץ תחילה את הבית ואז גם לעצב אותו. המדובר בשני תהליכים שכרוכים זה בזה ולכן הם צריכים להתנהל יחד בצורה משולבת כבר החל מהשלב הראשון. מעצב הפנים יופיע וייעלם לאורך הפרויקט בהתאם לשלבים בפרויקט, אבל בשלב התכנון הוא חייב להיות נוכח לכל אורכו וכך גם בצמתים חשובים של שלב השלד (שבירת קירות, הוספת מרפסות וכדומה) ובשלב הגמר. רק בצורה כזאת תוכלו להבטיח שהמהלך הגדול של שיפוץ דירה קומפלט, על כל המחירים היקרים שאתם משלבים בשבילו, ישיג את המטרות העיצוביות שלכם ויאפשר לכם להגשים את החלום של חיים בבית מעוצב על פי מי שאתם ומה שאתם וכל מה שאתם אוהבים.

היחידה לשיפוצים מובילים את תחום השיפוצים בישראל  – קל לבחור קבלן שיפוצים ב2020

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך