צפו: כך נתפס נחש צפע בשעת לילה באשדוד

נחש צפע שהסתבוב באזור מגורים בעיר אשדוד, גרם לעובדי העירייה לוכדי הנחשים לפעול במהירות, גם בשעת לילה מאוחרת, על מנת למנוע סכנה לתושבים באזור
קשיש במושב הסמוך לאשדוד במצב קשה לאחר הכשת נחש
נחש

המוקד העירוני מדווח היום כי אמש בשעה 1:15 בלילה, תושב העיר חייג למוקד העירוני ודווח על נחש שנמצא בקרבתו, התושב ציין שהוא נשאר בקשר עין עם הנחש וביקש את עזרת העירייה.

המוקדנית, הזניקה למקום את יעקב זינו, עובד עירייה, לוכד נחשים מוסמך של עיריית אשדוד וחבר בצוות לוכדי הנחשים של עיריית אשדוד. מדובר בקבוצת עובדים אשר במקביל לעבודתם השוטפת בעירייה, עברו גם הכשרה מטעם רשות הטבע במטרה לתת שירות נוסף לתושבים ללא עלות כספית נוספת.

זינו, הגיע בשעה 1:25 למקום, כאשר התושב שדיווח נמצא לידו ומכוון אותו לעבר מיקום הנחש. בנוסף, למקום הגיעו גם שני חתולי רחוב שעמדו בסביבת הנחש ומנעו ממנו להתקדם.

החשש הגדול של לוכד הנחשים היה שהנחש יפתיע אותו בגלל שהוא נמצא בין השיחים, אך לבסוף זינו רואה את הנחש לוכד אותו ומשחרר אותו בחזרה לטבע. זינו ציין כי "התפיסה אתמול הייתה קשה בגלל הלילה והסבך של הצמחייה".

צפו בצילום של המוקד העירוני 106 של עיריית אשדוד:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך