בשורה: משרדי הבריאות והכלכלה בהקלות נוספות בתחום התרבות

החזרה ההדרגתית של משרד הבריאות בנוגע לעסקים שנפתחים ממשיכה לתת את אותותיה, היום הודיעו מטעם משרדי הכלכלה והבריאות כי תותר פעילות חוגים בהתאם להנחיות התו הסגול

משרדי הבריאות והכלכלה מבהירים לפעילי החוגים, הארגונים הגדולים וציבור צרכני החוגים למבוגרים – צאו לחוגים ושמרו על כללי התו הסגול. רן קויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינונים במשרד הכלכלה והתעשייה: "לאחר תקופה לא קלה, אנו שמחים על ההקלות הניתנות גם בתחום זה, לצד שמירה על הנחיות משרד הבריאות. מדובר בבשורה משמחת לעצמאיים הפעילים חוגים למבוגרים, שיכולים לשוב לעבודה ולשגרה,  וכמובן לציבור צרכני החוגים, שיכולים לחזור וליהנות מפעילות פנאי. אנו ממשיכים כל העת לפעול  למען העסקים הקטנים והבינונים וחיזוקם, במיוחד בתקופה זו"
 
בעקבות פניות רבות שהגיעו למוקד העסקים של משרד הכלכלה והתעשייה, באשר להפעלת חוגים למבוגרים, משרדי הבריאות והכלכלה מבהירים היום לציבור המבוגר הנוהג להשתתף בחוגים שונים, המתקיימים בשטח פרטי או באולמות של גופים פרטיים וארגוניים שונים – ניתן לשוב לפעילות החוגים ואף מומלץ, עם זאת, יש להקפיד על הוראות התו הסגול, הן על ידי המשתתפים בחוג והן על ידי המפעילים.
 
המשרדים פונים הן לציבור המפעילים – עסקים ומפעילים עצמאיים והן לגופים בהם מתקיימת הפעילות למבוגרים – אולמות ארגונים שונים, אשר אמורים להקפיד על הכללים הבאים: חנות או עסק למתן שירות אחר הפתוח לקהל הרחב,  צריך להגיש טופס הצהרה במסגרת "התו הסגול לקבלת קהל" לרשות המקומית. ניתן להגיש טופס מקוון באתר, שיועבר לרשות המקומית לצרכי אכיפה, ויש לשמור אצלכם את העותק שיישלח במייל.
 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך