מתמודדים: הפיתוח של עיריית אשדוד שימנע מחולי קורונה להסתובב בעירייה

בעיריית אשדוד מצאו דרך יצירתית וטכנולוגית, על מנת להתמודד עם הנחיות משרד הבריאות, ופיתחו את התו הסגול המקומי שמאפשר דיווח מיידי להנהלת העיר במידה ועובד לא חתם על הצהרת בריאות דיגיטלית

בעיריית אשדוד לא מתפשרים על נושאי הבריאות בעקבות מגיפת הקורונה, הבוקר הם הודיעו כי בהתאם להנחיות משרד הבריאות, נדרש/ת כל עובד/ת לחתום על הצהרת בריאות לפיה הוא מצהיר שביצע מדידת חום בטרם הגעתו לעבודה והיא אינה עולה על 38 מעלות צלזיוס וכן על העדר שיעול.

אך מה שמיוחד יותר הוא השלב הבא, אגף המחשוב בעיריית אשדוד פיתחו טכנולוגיה מיוחדתמ במטרה לעמוד באופן הדוק על שמירת חוקי התו הסגול.

שעון ההחתמה הדיגיטלי שהעובד/ת מחתים בכל תחילת יום עבודה ובסופו יהווה כעת גם הצהרה הדיגיטלית על בריאותו. עם הגעת עובד, עליו להחתים נוכחות בטביעת אצבע.

כעת, בטרם אישור הכניסה יתבקש העובד לחתום על הצהרת הבריאות (דרך המכשיר). אם לא עשה כן, לא תירשם כניסתו לעבודה במערכת הנוכחות ואגף משאבי אנוש מיד יצור קשר עם העובד .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך