המנהלת החליטה על מתווה בידוד מיוחד לכדורגלנים חיילים

השהות בצבא תיחשב כחלק מהבידוד. הם יוכלו להיות במקומות הבאים: בית – צבא –אימון/משחק - בית. המתווה ייכנס לתוקף מיום רביעי.
גיל כהן.

מנהלת ליגת העל בכדורגל הודיעה על מתווה בידוד מיוחד לשחקנים שהם חיילים.

במנהלת פרסמו את פרטי המתווה כפי שאושר על ידי משרד הבריאות:

השהות בצבא תיחשב לחיילים כחלק מהבידוד, כאשר הם יוכלו להיות במקומות הבאים בלבד: בית – צבא –אימון/משחק – בית. מעבר לכך, החיילים לא יוכלו לשהות במקומות נוספים ועליהם להקפיד על כלל הנחיות הבידוד בדומה להנחיות הקיימות לגבי יתר השחקנים שאינם חיילים כמצוין במכתבנו מיום 07.05.2020.

בכל עת שהשחקנים החיילים ישהו בצבא – השהות תיחשב עבורם כחלק מהבידוד המיוחד ויהיה עליהם להקפיד ולשמור כאמור על כל כללי הזהירות והבטיחות המחמירים הנהוגים בצבא לרבות הקפדה על עבודה בקפסולות (וככל שניתן בתיאום עם המפקד הישיר ללא מגע עם חיילים אחרים), שמירת מרחק מינימלית של שני מטרים, עטיית מסיכה וכו'.

המתווה ייכנס לתוקף מיום רביעי. מהמנהלת נמסר: "אנו שמחים לעדכן כי לאחר פגישות עם משרד הספורט, שלטונות הצבא ומשרד הבריאות, הושג "מתווה בידוד מיוחד לכדורגלנים חיילים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך