קבוצה בריאה. מ.ס אשדוד גברה 2:3 על באר שבע במשחק אימון ראשון בעידן הקורונה

משחק ראשון בעידן הקורונה. מ.ס אשדוד גברה 2:3 על באר שבע במשחק אימון, בו הייתה עדיפה. אלאבי, עבודי במספרת ובריהון בפנדל הפכו יתרון של עמית ביטון. סבג רק צימק בפנדל עבור באר שבע.
צילום: נתנאל פריינטי

לנצח את הפועל באר שבע, זה תמיד הישג, אבל במיוחד שכולם צופים בך במשחק האימון הראשון בעידן הקורונה. מ.ס אשדוד גברה 2:3 על באר שבע ואם ככה היא חוזרת, היא מראה סימנים שהיא בריאה….קבוצה בריאה. בעוד 3 שבועות לערך תחזור אלינו ליגת העל, הפעם במתכונת המלאה, לא בגרסת האימונים שלה. הקבוצה של רן בן שמעון הייתה עדיפה על ב"ש ושלטה במשחק. הקבוצות הרבו לעשות חילופים כדי לתרגל כמה שיותר שחקנים, כי כמו שזה נראה יהיו 5 חילופים בליגה.

באר שבע עלתה ליתרון ראשונה משער של עמית ביטון, שכבש מקרוב והעלה אותה ל-0:1. אשדוד נכנסה למשחק ומאותו רגע שלטה בו. היא החלה לתקוף והייתה שווה שער. בדקה ה-20 היא גם כבשה. סמואל אלאבי בעט טיל מ-16 מטר למשקוף ופנימה – 1:1.

מ.ס אשדוד פתחה את המחצית השנייה בצורה חזקה ועלתה ליתרון בדקה ה-47. היה זה נאור עבודי, שבעט מספרת פנימה. 3 דקות אח"כ היא כבר הובילה בשלושה שערים מול אחד, מפנדל של  יעקב בריהון. עברו חמש דקות ושובל גוזלן כמעט כבש את הרביעי. באר שבע חזרה ללוח התוצאות רק דקה לסיום, כשנאור סבג כבש פנדל וקבע את התוצאה – אשדוד 3 באר שבע 2.

מ.ס אשדוד: רועי משפתי, דודי תירם, גיל כהן, בנצי מושל, קמהאני מונטרי, רועי גורדנה, סמואל אלאבי, שגיב יחזקאל, שלומי אזולאי, מוחמד כנעאן, דין דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך