לוחמי האש מאשדוד הגשימו את חלומו של נבו בן ה-3 חולה הסרטן – צפו

זהו סיפור מרגש על נבו הקטן שמאוד רצה לפגוש צוות לוחמי אש אמתיים. האימא דניאלה סיפרה בהתרגשות" כשסיפרתי לנבו שכבאים יגיעו היום לביתו הוא התרגש נורא והחיוך לא ירד מפניו תחת שאגות הכבאית באה..."
נבו ואמו דניאל עם מפקד המשמרת ברכה (צילומים וסרטון, תיעוד מבצעי כבאות והצלה).

מפקד תחנת אשדוד טפסר צביקה מויאל קיבל אמש פנייה נרגשת מאימא מודאגת שבנה הקטן נבו בן ה- 3 חולה במחלת הסרטן ומאוד היה רוצה לפגוש צוות לוחמי אש אמתיים.

מיד מפקד התחנה גייס מלוחמי המשמרת המון מתנות קטנות קסדת כבאים אמתית עם הקדשה מהלוחמים וכמובן קסדת קצינים מיוחדת לנבו האמיץ. לוחמי האש הגיעו לביתו התמגנו היטב בהתאם למצבו הבריאותי והחלו את המפגש בנסיעה רועשת עם סירנות ומיותר לצין שנבו הוא זה ששלט על המתרחש.
לאחר מכן נבו התעקש לדבר עם מפקד המשמרת במכשיר הקשר והמפקד בירך אותו בברכה מרגשת שהוא הגיבור האמתי.

הקדישו אותה לנבו.

תחנת כיבוי אש אשדוד הרגישה היום כיחידת סגולה מבורכת בלקחת חלק בשמחה של נבו הקטן. האימא דניאלה סיפרה בהתרגשות" כשסיפרתי לנבו שכבאים יגיעו היום לביתו הוא התרגש נורא והחיוך לא ירד מפניו תחת שאגות הכבאית באה…" לוחמי האש של אשדוד תמיד שמחים לקחת חלק בחיבור ההדוק עם הקהילה ומאחלים לנבו הגיבור החלמה מהירה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך