כ-265 אלף ש"ח פיצוי לנהג משאית ממפעל באשדוד שפספס מדרגה ושבר את ידו

נהג משאית שפספס מדרגה תוך כדי ירידה מהמשאית ושבר את ידו יזכה לפיצוי כולל של כ-265 אלף ₪. כך עולה מהסכם פשרה ומפיצוי מהביטוח הלאומי בעקבות בתביעה שהגיש באמצעות בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג, נגד הביטוח הלאומי ונגד המאגר הישראלי לביטוחי רכב "הפול".
עו"ד דותן לינדנברג | צילום: דובי פיינר

בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום באשדוד נטען כי התאונה התרחשה בשעת בוקר מוקדמת לפני כשנתיים במהלך עבודתו במפעל באזור התעשייה באשדוד. הנהג ירד מהמשאית כשגבו מופנה לכיוון הקבינה של המשאית כשלפתע פיספס את המדרגה האחרונה ונפל ארצה. בניסיון לבלום את נפילתו באמצעות ידו, נגרם שבר לשורש כף ידו ימנית.

מספר שעות לאחר התאונה נהג המשאית פונה למרכז הרפואי "בטרם" באשדוד כשהוא סובל מכאבים וחבלה במרפק ובאמה הימנית. לאחר שבצילום הדגים כי הוא סובל משבר בשורש כף היד, ידו הושמה בגבס עד גובה המרפק.

בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, טען בתביעה כי נהג המשאית סובל מכאבים ומהגבלות בתנועות יד ימין. ענף נפגעי עבודה הכיר בתאונה כתאונת עבודה וועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי קבע כי הוא סובל מנכות לצמיתות בשיעור של 10 אחוזים.

נהג המשאית ביקש מבית משפט השלום באשדוד באמצעות בא כוחו, לפסוק לו פיצויים בגין כאב וסבל, אובדן השתכרות, זכויות סוציאליות ופנסיוניות, הוצאות רפואיות, הוצאות נסיעה לטיפולים ועזרת צד ג'.

עם הגשת התביעה, "הפול" לא הגיש כתב הגנה והגיע להסכם פשרה לפיו ישלם לנהג המשאית פיצוי בסך 150 אלף ₪, מעבר לפיצוי בסך כ-114 אלף ₪ שקיבל מהביטוח הלאומי.

סך הפיצוי הכולל עבור השבר בידו הימנית, כ-265 אלף ₪.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך