פיפ"א אישרה חמישה חילופים. בקרוב גם בליגת העל בישראל

גם בישראל יתיישרו עם החלטת פיפ"א. כל קבוצה תוכל לבצע את החילופים רק בשלוש הזדמנויות תוך כדי המהלך הפעיל של המשחק, וכן בהפסקת המחצית. פיפ”א מתירה לכל התאחדות לקבל החלטה באשר להמשך השימוש ב-VAR עד סוף השנה.
(צילום: טל אקוקה)

לידיעת קבצות הכדורגל. פיפ”א אישרה היום (שישי) מספר שינויים מהותיים כחלק מההתמודדות עם נגיף הקורונה, במסגרת ההכנה לחזרת הכדורגל בעולם כולו לפעילות סדירה, הבולט שבהם 5 חילופים במשחק במקום שלושה עד כה. כמו שזה נראה ההחלטה תכנס לשימוש  גם בליגת העל.

כדי לא להפריע יותר מדי למהלך המשחק ולמנוע 10 עצירות לחילופים, כל קבוצה תוכל לבצע את החילופים רק בשלוש הזדמנויות תוך כדי המהלך הפעיל של המשחק, וכן בהפסקת המחצית.
בנוסף, לגבי תחרויות בהן נעשה שימוש ב-VAR, פיפ”א מתירה לכל התאחדות לקבל החלטה באשר להמשך השימוש ב-VAR עד סוף השנה, וניתן להחליט להפסיק להשתמש ב-VAR העונה.  דיווחים מוקדמים יותר גרסו כי התקבלה גם החלטה שהסגל של הקבוצות למשחקים יכלול 25 שחקנים (למעשה כל שחקני הסגל הבכיר) במקום סגל של 18 כפי שהיה עד עכשיו, וכמו כן יהיו שתי עצירות בכל משחק לשתייה, אך לגבי העניינים הללו לא התקבל אשור רשמי מפיפ”א.

השינויים נוגעים לכל התחרויות שאמורות להסתיים עד סוף דצמבר 2020, אם הן תחרויות של עונת 2019/20 או של עונת 2020/21. בפיפ”א הודיעו שהם ישקלו להאריך את האפשרות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך