אסור להדליק מדורות ממחר ועד לאחר ל"ג בעומר – עונשים כבדים למדליקים

הממשלה אישרה כי החל מהיום (חמישי) ועד אחרי ל"ג בעומר תיאסר הדלקה ושהייה סמוך למדורות ברחבי הארץ - העובר על הוראות התקנה צפוי למאסר של עד 6 חודשים או לקנס בגובה של 14,400 ש"ח
מדורות לג בעומר באשדוד

הממשלה אישרה את המגבלות שיחולו במהלך חג ל"ג בעומר, שיתקיים בימים שני ושלישי בשבוע הבא, וזאת בכדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה במדינה. בנוסף הוחלט כי מדורת ל״ג בעומר תודלק רק בהילולה במירון בעוד שבשאר אזורי הארץ תאסר הדלקת מדורות.

התקנות שהתקבלו קובעות כי החל מהיום, יום חמישי, ועד ליום רביעי ב-13 במאי, תאסר הדלקת מדורות ברחבי הארץ. בנוסף, תיאסר בתקופה זו השהייה בשטח הר מירון, תיאסר השכרה של צימרים ויחידות אירוח ולא תופעל תחבורה ציבורית – למעט לאנשים הגרים במקום או שנדרשים להגיע למקום במסגרת עבודתם.

מכיבוי אש נמסר כי: "על פי התיקון לתקנות מיום 7.5.2020 חל איסור על הדלקת מדורות, ושהייה לצד מדורה בין התאריכים 7.5.2020 – 13.5.2020, העובר על הוראות התקנה צפוי למאסר של עד 6 חודשים או לקנס בגובה של 14,400 ש"ח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך