ליגת העל בכדורגל חוזרת ב- 30.5

על פי המתווה שסוכם ואושר ע"י משרד הבריאות, יחוייבו שחקני הקבוצות לשהות בבידוד ביתי מלא לכל תקופת האימונים והמשחקים למעט הנסיעות לטובת האימונים והמשחקים. ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות: "אני מודה לכל מי שסייע עזר והצליח להביא את הבשורה הכל כך חשובה לציבור אוהדי הכדורגל".
יש משחק. (צילום: טל אקקוה)

הכדורגל חוזר. שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב ויו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, ברכו היום, רביעי, על אישור המתווה על ידי משרד הבריאות לפיו ליגות הכדורגל המקצועניות תוכלנה להיפתח מחדש בסוף חודש מאי.

על פי המתווה שסוכם ואושר ע"י משרד הבריאות, יחוייבו שחקני הקבוצות לשהות בבידוד ביתי מלא לכל תקופת האימונים והמשחקים למעט הנסיעות לטובת האימונים והמשחקים, במהלכם יחוייבו בבדיקת חום ותסמינים בכל יום. סיכום זה מאפשר את חזרת הכדורגל המקצועני לפעילות החל מסוף חודש מאי.

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות: אני מודה לכל מי שסייע עזר והצליח להביא את הבשורה הכל כך חשובה לציבור אוהדי הכדורגל. מחר אביא את המתווה לאישור דירקטוריון מנהלת הליגות. ענף הכדורגל שכל כך אהוב על כולנו מהווה מקום מפלט למאות אלפי האוהדים שכעת יוכלו לשוב ולצפות בקבוצותיהן האהובות מול מסך הטלוויזיה. כפי שאמרתי לאורך כל הדרך, את ההכרעות הספורטיביות חייבות להתקבל על המגרש, תוך שמירה על בריאות השחקנים והצוותים המקצועיים.אני מחכה בקוצר רוח למשחקי ליגת הבורסה לניירות ערך שיתחדשו ב 30.05 ולמשחקי הליגה הלאומית שתתחדשנה ב 01.06.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך