בת 23 ובן 30 מאשדוד שגרו במקלט, גרים בגנים ומקבצים נדבות בכדי לשרוד

השניים ישנו ברכב נטוש, אח"כ מצאו מקלט, אבל גם אותו סגרו להם וזרקו את בגדיהם ורכושם המועט שהיה. הם נותרו בלי מקום לישון וכבר שבוע גרים ברחוב או בבניינים נטושים שהם מוצאים. ע': "אני רוצה רק מקום שאני ובן הזוג שלי נשים את הראש. רוצים להתפרנס בכבוד ולא לקבץ נדבות". למעוניינים לעזור - איציק איטח:  050-388-4898.
ע' בביתו של איציק איטח. "זה לא מצב שילדה בת 23 צריכה להגיע אליו".

הסיפור הזה הוא סיפור עצוב מאוד. סיפור על זוג צעיר מאשדוד שחי ברחובות העיר, בגנים, בבניינים נטושים ובכל מקום שהם מוצאים ונאלץ לקבץ נדבות בכדי לשרוד. סיפור לא פשוט, והם זקוקים לעזרתכם.

המדובר בע' בת 23 והחבר שלה ד' בן 30. החיים היו קשים גם כך לשניהם, והם עברו חיים לא פשוטים.  השניים מצאו בתחילה מקום לגור בחדר בביתו של אביו של ד', באזור ח'. אבל האב שגם לו הפרנסה קשה, החליט להשכיר את החדר שבו גרו לפועלים, והם נאלצו לפני חצי שנה לעזוב את הבית ולעבור לרחוב.

הם תחילה ישנו ברכב נטוש שמצאו ואח"כ מצאו מקלט וגרו בו. אבל אז לאחר חצי שנה, גילו  שמישהו נעל להם את המקלט, וזרק את כל הרכוש המועט שיש להם בעולם. בעיקר בגדים, לזבל. עכשיו גם את זה אין להם.

מאז הם שבוע ישנים ברחובות אשדוד, בכל מקום מזדמן. הם ישנים בגנים ציבוריים ובבניינים נטושים שהם מוצאים. השניים לא מתקלחים כמעט ואין להם בגדים אחרים. הם כאמור מקבצים נדבות ומנסים להסתדר, אבל לא מצליחים.

בצר להם, הם פנו לאיציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר, שיעזור להם למצוא פתרון, כי הם לא יכולים יותר. ע' הגיעה הערב, רביעי, לביתו של איטח וביקש את עזרתו.

ע' אמרה ל'אשדוד אונליין': "אנחנו רק רוצים מקום לישון. רק שתהיה לנו קורת גג ושנוכל להתפרנס בכבוד. אנחנו לא רוצים לקבץ נדבות. החבר שלי עובד בכל פעם שהוא יכול שיש עבודה, ואני ניקיתי בתים ובגלל הקורונה הפסקתי. עכשיו אני מחפשת לנקות בניינים. העיקר למצוא פרנסה. החשבון שלנו מעוקל ולכן קשה למצוא עבודה מסודרת. גם אין לנו גם בגדים כי זרקו לנו. אני רק בת 23, בחורה בגיל הזה לא צריכה לחיות ככה. כל מי שיכול לעזור בכל דבר נודה לו"

למעוניינים לעזור – איציק איטח:  050-388-4898

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך