כבאות והצלה: "המידע ברשתות החברתיות שאלכוג'ל עלול להתלקח בחום גבוה, אינו נכון"

מדוברות כיבוי והצלה נמסר: "אין סכנת התלקחות או התפוצצות בהשארת בקבוקי חיטוי מסוג אלכוג'ל ברכב היות ולא מדובר במיכל לחץ. אלכוג'ל הינו חומר דליק, אך התלקחות של חומר זה תתרחש רק בעת מגע ישיר עם אש, ועל כן יש להימנע ממגע עם אמצעי הצתה לאחר חיטוי הידיים".

בשעות האחרונות עובר מידע ברשתות החברתיות ומטעה את הציבור. נטען כי אלכוג'ל עלול להתלקח או להתפוצץ כתוצאה מחום גבוה בהיותו ברכב.
בכבאות והצלה לישראל מבהירים: "מידע זה אינו נכון"

מדוברות כיבוי והצלה נמסר: "אין סכנת התלקחות או התפוצצות בהשארת בקבוקי חיטוי מסוג אלכוג'ל ברכב היות ולא מדובר במיכל לחץ. אלכוג'ל הינו חומר דליק, אך התלקחות של חומר זה תתרחש רק בעת מגע ישיר עם אש, ועל כן יש להימנע ממגע עם אמצעי הצתה לאחר חיטוי הידיים. לא מומלץ להשאיר אלכוג'ל ברכב, הואיל והחומר הפעיל עלול להתאדות ובכך תאבד פעולת החיטוי מיעילותה. אף על פי כן, אם משאירים בקבוק אלכוג'ל ברכב, יש לאפסן אותו במקום מוצל, כגון תא הכפפות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך