עובד נמל אשדוד זכה בפרס העובד המצטיין ע"ש נח מוזס

מיכאל דוד, עובד בנמל אשדוד מזה 24 שנים, זכה בפרס היוקרתי. שיקו ז'אנה, מנכ"ל נמל אשדוד, ציין: "אני גאה לברך את מיכאל דוד על זכייתו בפרס העובד המצטיין ע"ש מוזס. נמל אשדוד מאמין בהשקעה בהון האנושי של החברה ורואה בעובדים שותפים מלאים לדרך".
צילום יח"צ חברת נמל אשדוד

הפרס היוקרתי "העובד המצטיין" ע"ש נח מוזס ז"ל, מציין 45 שנים, ומשנה לשנה צבר המפעל הערכי תנופה ותהודה, המעידה על חשיבות ההכרה וההוקרה לעובדים המשקיעים, התורמים, אלה שיוזמים ומקדמים את מקום עבודתם.

השנה, נמל אשדוד גאה להיות חלק ממפעל זה, ועובד החברה, מיכאל דוד, אשר מילא סדרה של תפקידים משמעותיים לאורך למעלה מ-24 שנים, זה בפרס 'העובד המצטיין'. דוד מכהן כבקר אחראי בכיר בנמל אשדוד, ואחראי בין היתר להפעלת ציוד מכני, פיקוח אחר תנאי אחסון נאותים, הקצאת משאבים, עדכון חדר TOS וכן שילוב והטמעת תהליכי בטיחות בעבודה בקרב הצוות הכפוף לו.

בנוסף, מנהל דוד פעילות חברתית ענפה בארגון ובקהילה הכוללת התנדבות במשטרה במשך למעלה מ-30 שנה וכן התנדבות בחלוקת מזון למשפחות נזקקות.

שיקו ז'אנה, מנכ"ל נמל אשדוד, ציין: "אני גאה לברך את מיכאל דוד על זכייתו בפרס העובד המצטיין ע"ש מוזס. נמל אשדוד מאמין בהשקעה בהון האנושי של החברה ורואה בעובדים שותפים מלאים לדרך. מסירותם היוצאת דופן של העובדים ניכרת בקרב כלל העובדים, ובאופן יוצא דופן וראוי להערכה אצל מיכאל. השקעתו לא רק בפן המקצועי, כי אם גם בהתנדבות עבור הקהילה והאחר, מעוררת הערכה רבה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך