צמיגי התחנה – קוץ פלייס: בזכות השירות המקצועי ניצלה פרנסתו של תושב אשדוד

תושב העיר הוצא לחל"ת ונאלץ לעבוד עם הרכב שלו בעבודה זמנית בענף השליחויות. למרבה הצער הייתה לו בעיה כי לא עבר טסט בגלל צמיגי הרכב. כל המקומות היו סגורים בגלל הקורונה והוא לא ידע מה לעשות. עד שהגיע ל'צמיגי התחנה קוץ – פלייס'. שם הגיעו לביתו, לקחו את רכבו, החליפו לו את הצמיגים, העבירו אותו טסט...ולמעשה הצילו לו את הפרנסה. סיפור אנושי ומקצועי לימי הקורונה. בכל מה קשור לעולם הצמיגים, הפרונט והיגוי הרכב, כדאי שתשמרו את המספר של 'צמיגי התחנה קוץ – פלייס': 0543054884, 08-8528976

בימים אלה שבו אנו נמצאים בשיאו של משבר הקורונה, כל אחד דואג לפרנסה שלו. הסיפור הבא שלפניכם יתאר לכם כיצד צמיגים ובעלי 'צמיגי התחנה – קוץ פלייס', הצילו את פרנסתו של תושב אשדוד שבגלל צמיגי רכבו כמעט נשאר ללא הכנסה.

א' מאשדוד הוצא לחל"ת עם תחילת הופעת נגיף הקורונה. הוא החליט למצוא עבודה אחרת בשליחויות ומצא עבודה זמנית בחברת כזו. אך הייתה לו בעיה, הרכב שלו שאמור לשרת אותו בתפקידו החדש, לא עבר טסט כמה ימים לפני כן בגלל בעיה בצמיגים. א' לא ידע את נפשו מרוב צער. אבל אז קיבל עצה מחבר שהפנה אותו 'צמיגי התחנה – קוץ פלייס'. א' ידע כי אסור לצאת מהבית ולא ידע כיצד יגיע לשם. אבל בשיחת הטלפון שעשה הבין שמצא פתרון לפרנסה. ב'צמיגי התחנה – קוץ פלייס', הרגיעו אותו והודיעו כי יגיע לביתו, ייקחו את הרכב יטפלו בו וכך היה. הצמיגים תוקנו, הרכב עבר טסט וא' התחיל לעבוד בעבודה החדשה שלו.

ליאון פורמן וחנן שקד, בעלי 'צמיגי התחנה – קוץ פלייס' שנמצא באזור התעשייה הקלה, הם שני בעלי מקצוע בעלי ניסיון של עשרות שנים בתחום יחד. הם מומחים בכל מה שקשור לעולם הצמיגים, הפרונט והיגוי הרכב. בתקופה הזו לא רק א' נהנה מהשירות של שינוע עד מהבית, תיקון הרכב והחזרתו עד הבית, אלא רבים נוספים. אגב, יש בדעתם של השניים להמשיך בכך גם בימים שאחרי הקורונה.

ב'צמיגי התחנה – קוץ פלייס', עושים גם כיוון פרונט ממוחשב. אין הרבה כאלה בנמצא אשדוד, בוודאי עם המכשיר הכי חדיש שיש בשוק. למי שלא יודע, בטסט לרכב מכשילים גם על כיוון גלגלים. ב'צמיגי התחנה – קוץ פלייס', מי שיעשה כיוון גלגלים מקבל אישור של פטור לטסט, ומי שעבר טסט יודע שמדובר בהרבה פחות כאבי ראש.

אבל יש עוד, ב'צמיגי התחנה – קוץ פלייס' הלקוח מקבל שירות של קניית צמיגים חדשים, תיקון פנצ'רים, איזון גלגלים, יישור מתלים ועוד.. או כפי שכבר ציינו, כל מה קשור לעולם הצמיגים, הפרונט והיגוי הרכב.

ובטח שאלתם למה המקום נקרא, 'צמיגי התחנה – קוץ פלייס'?…..כשתגיעו לשם תשאלו.. יסבירו לכם על השם המיוחד…

רחוב האופים 1 אשדוד 

שעות פתיחה: 

ימים א-ה: 08.00 – 17.00

שישי: 08.00 – 14.00

טלפונים: 0543054884, 08-8528976

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך