שרפה פרצה במסעדת ריבס בסמוך לתחנת דלק – צפו

השריפה פרצה במסעדה ברחוב אורט והחשש להתפשטותה הוא בגלל שהמסעדה צמודה לתחנת דלק. מנסים לשלול לכוד או לכודים במקום. מפקד האירוע, להב אלקנה ביטון, במקום: "בפעולה מהירה של הלוחמים ביצענו פינוי של 40 אנשים.אין נפגעים במקום".חוקר מתחנת אשדוד חוקרים את נסיבות האירוע. אין עדיין שליטה על האירוע.

שריפה פרצה במסיעדת ריבס, במתחם הסי פורט ברחוב אורט. כוחות הצלה בדרך למקום. החשש הוא שהשרירפה לא תגיע לתחנת הדלק הצמודה. מכבי האש מטפלים ובודקים אם יש לכודים.

דוברות כבאות והצלה לישראל מחוז דרום: "בשעה זו פועלים 5 צוותי כיבוי בשריפת מסעדת "ריבס" באשדוד. הצוותים פועלים לכיבוי המוקד במטבח כאשר השריפה היר בתקרה בין הקומה הראשונה לגלריה.לאחר סריקות לא אותרו לכודים".

צילום: דוברות כבאות הצלה דרום.

מפקד האירוע, להב אלקנה ביטון, במקום:" כאשר הגענו למקום זיהינו עשן מיתמר מקומת המסעדה למשרדים. בפעולה מהירה של הלוחמים ביצענו פינוי של 40 אנשים.אין נפגעים במקום".חוקר מתחנת אשדוד הוזנקו למקום לחקירת נסיבות האירוע. אין עדיין שליטה על האירוע.

דוברות כבאות והצלה לישראל מחוז דרום.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך