מרגש: חזרו ללימודים והפתיעו את השומר

תלמידי ישיבת אמי"ת שחזרו ללמוד השבוע הפתיעו את השומר בשלט ענק ושוקולדים. "היו לו דמעות בעיניים"

אחרי כחודשיים של למידה מרחוק, חזרו תלמידי ישיבת אמי"ת אשדוד ללימודים כרגיל ובתחילת היום החליטו לערוך מחווה למאבטח הישיבה השומר על התלמידים ביום יום שחזר אף הוא לעבודה.
בשלט גדול שהכינו כתבו התלמידים "למאבטח נדב התותח כמה טוב לראות אותך" והעניקו לו שי משוקולד.
הרב שלום מלול ראש ישיבת אמי"ת אשדוד אמר כי הצוות והתלמידים היו כל הימים ההלו בקשר באמצעות הלמידה מרחוק, היחידים שלא היו בקשר עם התלמידים היו עובדי המינהל ולכן הרגשנו צורך לתת להם חיבוק וירטואלי.

רז כהן תלמיד כיתה י"א אומר ש"במהלך כל תקופת הלמידה מרחוק הוקרנו והודנו לצוותי ההוראה שלא וויתרו עלינו גם כשלא לומדים במתכונת הרגילה, אך כשחזרנו היום, נדב מאבטח בית הספר קיבל את פנינו בברכת ״בוקר טוב״ וחיוך מאיר פנים, היה חשוב לנו להודות גם לו באופן אישי ועל כן התכנסנו בשער (עם הקפדה על מרחק) להודות לו במחיאות כפיים. החזרה הפיזית לספסל הלימודים הייתה מלווה בהתרגשות רבה, משום שלמרות שדאגנו לשמור על קשר גם עם המורים וגם עם החברים, אין כמו מפגש פנים מול פנים, וצוות הישיבה קיבל את פנינו בחיוך גדול ופינוק מתוק."

קרדיט צילום ישיבת אמית אשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך