סכנת נפשות ברחוב הענבים באזור ט"ז

נהגים מרשים לעצמם לחנות על הכביש לא בצורה מסודרת ברחוב, כולל על שבילי גישה לגן השעשועים ומסכנים את הילדים והתושבים שעוברים שם. שני ילדים כבר נפגעו ורק במזל זה נגמר בחבלות. כעס רב על כך שאין אכיפה. מהעירייה נמסר: "ברחוב הענבים בוצעה אכיפה ונרשמו 8 דוחות מתחילת השנה. אכיפה בתוך אזורי מגורים מתבצעת רק אם קיימת תלונה של אזרח או קריאת מוקד".
מחנים כרצונם.

"עד שלא יקרה שם אסון לא ילמדו", כך אמר אחד מתושבי רחוב הענבים באזור ט"ז באשדוד.

את המשפט הקשה הזה אמר התושב ובכך הוא מייצג תושבים רבים העדים בכל יום לסכנה הממשית לילדיהם ולהם בזמן שהם חוצים את הרחוב לגן השעשועים הסמוך או לכל מטרה אחרת. הסיבה: רכבים מחנים על הכביש בצורה לא חוקית, על דרכי הגישה ומסכנים אותם ובעיקר את ילדיהם כשהם עוברים, כי לא תמיד רואים אותם.

תושבי הרחוב והאזור כועסים מאוד שכן אין אכיפה לא של העירייה ולא של המשטרה. "אחת למי יודע כמה זמן, מגיע פקח רושם דוח בקושי וזהו. זה לא מרתיע אף אחד, והם ממשיכים לחנות איפה שבא להם". התושבים יודעים על מה הם מדברים,  כבר היו שני מקרים של ילדים שעברו לגן השעשועים נפגעו ממכונית שחלפה שלא ראתה אותם בגלל חסימה של רכב אחר, ורק במזל זה נגמר בחבלות בלבד. אחד הכלבים של תושבת האזור נדרס בזמן שטיילה איתו. מבחינת התושבים הם כבר לא מוכנים לסבול זאת יותר.

מהעירייה נמסר: "עברות חניה בוטות כדוגמת חניה על מדרכות או בכיכר נאכפות וברחוב הענבים בוצעה אכיפה ונרשמו 8 דוחות מתחילת השנה. אכיפה בתוך אזורי מגורים מתבצעת רק אם קיימת תלונה של אזרח או קריאת מוקד, או אם מדובר כאמור בעבירת חוצפה כי אז אנו מגיבים במלוא הנחישות. כנגד עבירה שהופסקה לא מתבצעת אכיפה ובמרבית המקרים העבירות מופסקות בטרם הגיעה ניידת הפיקוח לזירה (אגב, ברוב הפעמים מדובר בהורים שמוציאים את ילדיהם לפארקים). לאור הסבת תשומת ליבנו לעבירות החניה במקום, ניזום מעת לעת סיורים במקום לביצוע אכיפה כנגד עברות החוצפה".

מהמשטרה נמסר: "עד היום היו שני ארועים במקום המדובר והמשטרה הגיעה אליהם. הסתבר שהם חנו באדום לבן, לא הייתה הפרעה והטיפול עבר לפיקוח העירוני".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך