תלמידי כיתות י"א י"ב חזרו ללימודים באשדוד

אתמול, ראשון, חזרו תלמידי כיתות א' עד ג' ללימודים. היום חזרו גם תלמידי כיתות י"א ו-י"ב המתכוננים למבחני הבגרות שלהם. ראש העיר ד"ר לסרי: "נערכנו על פי כל הכללים המחמירים שננקטו במקומות אחרים בעולם, ועפ״י הנחיות משרדי הבריאות והחינוך".
צילומים: עיריית אשדוד.

חוזרים לשגרה בהדרגה

היום, שני, חזרו ללימודים בבתי הספר באשדוד תלמידי כיתות י"א ו-י"ב. התלמידים בכיתות הללו נערכים לקראת מבחני המתכונת (מגן) והבגרויות שלהם. אתמול, ראשון, חזרו תלמידי כיתות א' עד ג' באשדוד. ההערכה היא שבראשון ביוני יחזרו כל יתר התלמידים בכיות ד' עד י', שטרם עשו זאת.

ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר, סיפר אתמול, כי חמישים אחוזים מילידי הכיתות א' עד ג' הגיעו לבית הספר. ד"ר לסרי כתב בין היתר: "מערכת החינוך שלנו נפתחה ללא תקלות….שיעור התלמידים מקרב כיתות א' ב' ו-ג' שהגיעו לביתי הספר מתקרב לחמישיים אחוזים". בעירייה מבינים כי בהמשך יגיעו אחוזים גבוהים יותר, זאת מאחר ויש הורים שלא שלחו את ילדיהם בכדי לבחון מה קורה בבתי הספר, מבחינת סיכון ההדבקות בקורונה.

מערכת החינוך באשדוד נערכה כבר לפני ההודעה הרשמית של משרד הבריאות ומשרד החינוך כי ניתן לחזור ללימודים בהדרגה. ראש העיר התייחס לכך לפני מספר ימים: "נערכנו על פי כל הכללים המחמירים שננקטו במקומות אחרים בעולם, ועפ״י הנחיות משרדי הבריאות והחינוך, מתוך הבנה שהחזרת הילדים בעיקר בכיתות הנמוכות ובגנים, הינה תנאי הכרחי להחזרת המשק לעבודה באופן הדרגתי. אני מודה מקרב לב למינהל החינוך, להנהלות מוסדות החינוך,לצוותי ההוראה, לגננות ולסייעות ולעובדי העיריה, על המאמץ הרב בהכנת המערכת לקליטה מיטבית של התלמידים, ומאחל לכולנו חזרה לשגרה בריאה ובטוחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך