כחמישים אחוזים מילדי כיתות א'-ג' באשדוד חזרו ללימודים

מערכת החינוך חוזרת בהדרגה לפעול גם באשדוד. ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר: "מערכת החינוך שלנו נפתחה ללא תקלות. שיעור התלמידים מקרב כיתות א' ב' ו-ג' שהגיעו לביתי הספר מתקרב לחמישיים אחוזים".
צילומים: עיריית אשדוד

הלימודים באשדוד חזרו היום בחלקם.

ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר, סיפר הבוקר, ראשון, כי חמישים אחוזים מילידי הכיתות א' עד ג' הגיעו לבית הספר. ד"ר לסרי כתב בין היתר: "מערכת החינוך שלנו נפתחה לל תקלות….שיעור התלמידים מקרב כיתות א' ב' ו-ג' שהגיעו לביתי הספר מתקרב לחמישיים אחוזים".

ראש העיר הוסיף: "תלמידי כיתות א׳, ב׳ ו-ג׳, באשדוד, שבו היום ללימודים. ויש להניח, שמהלך זה מלווה בחששות מובנים. אני מבקש בפניה הזו להסביר ולהבהיר את הנושא החשוב הזה: מגיפת הקורונה הובילה לפגיעה כלכלית קשה. משפחות רבות אינן יכולות לעמוד בכך. הפעלת מערכת החינוך היא תנאי חשוב, להחזרת המשק לפעילות, כדי שאתם ההורים, תוכלו לשוב לעבודה סדירה.  אך בשום-אופן, לא על חשבון החיים והבריאות. בואו נזכיר לעצמינו.
כאשר היתה סכנה לאיבוד שליטה על התפשטות הנגיף, מערכת החינוך הושבתה לחלוטין. לא לקחנו סיכון. וכעת, אחרי ההצלחה הראשונית בבלימת ההתפשטות, נוצרו התנאים לחזרה הדרגתית ואחראית. באשדוד נערכנו מבעוד מועד, תוך הקפדה מלאה, על הנחיות משרדי הבריאות והחינוך. בתי הספר שלנו מוכנים באופן מלא ובטוח, לקליטת התלמידים".

ראש העיר מסיים: "אם יש ביניכם ההורים, כאלה, שעדיין חוששים ולא מרגישים בטוחים. או שאינכם יכולים, מסיבה כלשהיא, לשלוח את הילדים לבית הספר, נבין זאת, ונכבד את ההחלטה שלכם. וגם נסייע לילדים בהשלמת החומרים, אך חשוב שתעשו מאמץ. כיוון שלהחזרת הלימודים לשגרה יש ערך פדגוגי ופסיכולוגי חשוב ביותר עבור ילדיכם. מעבר לערך הכלכלי למשק. מבחינתינו, בעת הזאת, החזרת המשק לפעילות כלכלית, היא יעד דחוף וקריטי.אחרי הצלחת שלב הבלימה, ועד הכחדת מגיפת הקורונה. ע״י גילוי תרופה או חיסון. אנחנו חייבים ללמוד לשוב לחיי שגרה. בהדרגה, ובזהירות. תוך חישוב הסיכון הבריאותי. בכל נקודת זמן. וכך בדיוק אנו נוהגים. ביישום החלטות הממשלה בעיר שלנו אשדוד. נמשיך לעדכן אתכם. בריאות טובה ובהצלחה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך