ראש העיר ד"ר לסרי: אשדוד חוזרת ללימודים

עיריית אשדוד ביצעה פעולות על מנת לאפשר חזרה הדרגתית. נעשתה הפרדה בין כיתות כך שכל כיתה תכיל מקסימום 15 תלמידים. כל ילד יישב במקום קבוע וילמד בהרכב קבוע והתלמידים יצאו להפסקות לסירוגין. כל הורה יתבקש לחתום על הצהרה יומית לפיה נמדד לילד חום והוא מתחת ל-38, ושאין בבית אנשים חולים או בבידוד.
ראש העיר לסרי
ד"ר יחיאל לסרי.

גם אשדוד חוזרת ללמוד בהדרגה.

בהמשך להחזרת החינוך המיוחד לפני כ-10 ימים, ביצעה עיריית אשדוד פעולות על מנת לאפשר חזרה הדרגתית של ילדי כיתות א'- ג' ותלמידי יא' יב' לקבוצות תגבור לקראת הבגרויות. בוצעה היערכות מקיפה גם בגני הילדים, אולם בהתאם להנחיות הממשלה, חזרת גני הילדים נדחית.

במסגרת ההיערכות, בתי הספר נוקו באופן יסודי, בוצעה הפרדה בין כיתות כך שכל כיתה תכיל מקסימום 15 תלמידים. נרכשו לכל התלמידים מסיכות רב פעמיות, חומרי חיטוי לידיים ומטליות חיטוי. כל ילד יישב במקום קבוע וילמד בהרכב קבוע. כמו כן, נבנו חציצות בפרוזדורים והתלמידים יצאו להפסקות לסירוגין, על מנת לשמור על כללי הריחוק החברתי.

כל הורה יתבקש לחתום על הצהרה יומית לפיה נמדד לילד חום והוא מתחת ל-38, ושאין בבית אנשים חולים או בבידוד, זאת כתנאי לכניסה לשטח בית הספר.
החזרה המדורגת מבוצעת בהתאם להנחיות המחמירות ביותר ונועדה להתחיל חזרה אחראית לשגרה, תוך מעקב ובקרה צמודים על כך שהחזרה ללימודים לא תשפיע על עקומת ההתפשטות של הקורונה.

ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר: "נערכנו על פי כל הכללים המחמירים שננקטו במקומות אחרים בעולם, ועפ״י הנחיות משרדי הבריאות והחינוך, מתוך הבנה שהחזרת הילדים בעיקר בכיתות הנמוכות ובגנים, הינה תנאי הכרחי להחזרת המשק לעבודה באופן הדרגתי. אני מודה מקרב לב למינהל החינוך,להנהלות מוסדות החינוך,לצוותי ההוראה,לגננות ולסייעות ולעובדי העיריה , על המאמץ הרב בהכנת המערכת לקליטה מיטבית של התלמידים, ומאחל לכולנו חזרה לשגרה בריאה ובטוחה" .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך