אירועי הקיץ של חודש יולי בקניון לב אשדוד

קניון עופר לב אשדוד - מקבוצת קניוני עופר, פותח את החופש הגדול במגוון פעילויות והצגות לילדים ולכל המשפחה - הכניסה חופשית! כל יום שני ורביעי בשעה 17:30 תתקיים הצגת ילדים קסומה או מופע הפעלה חוויתי בקומה 1 במתחם זברה.
צילום: רותם לוי

יום שני, 6/7/15 – הדייג ודג הזהב- בצריף קטן, בקצה העולם, גרים דייג עני, זקן ונפלא ואשתו היקרה שתמיד רצתה להיות עשירה. יום אחד, בהיר ונחמד, תופס הדייג דג קסום ומיוחד. הדג אינו סתם דג, הוא קטן, שובב, מגשים משאלות ועשוי מזהב. מה יעשה הדייג העני ומה יקרה לדג?

יום שני, 13/7/15 – רפי חצוצרפי: הנעליים הגדולות של אבא- הצגת יחיד מוסיקלית ואיכותית עם חצוצרן הילדים המוכר מתוכניות הטלוויזיה חצוצרפי. הנאה מובטחת גם להורים שיוכלו להעלות זיכרונות מילדותם.
יום שני, 20/7/15 – המופע של צופצ'יק- מופע מקפיץ במיוחד, שמכניס את הילדים אל תוך עולם גדול ומופלא, מתאים לכל המשפחה.

יום רביעי, 22/7/15 – המופע של דורה- מופע קסום ואינטראקטיבי הכולל שירים, ריקודים ומשימות במסע בין עולמי של אורי הסקרן וחברתו דורה החוקרת המחפשים חוויות מיוחדות מסביב לעולם.

יום שני, 27/7/15 – קרנבל ברזילאי- מופע ריקודים סוחף המשלב שירים וריקודים אהובים ומוכרים מכל הזמנים, היוצרים קרנבל ברזילאי אמיתי ברחבת הריקודים. המופע כולל חלוקת אביזרי קרנבל תוך השתתפות פעילה של כל הילדים!

יום רביעי, 29.7 – המופע של נתוש ופנדוש- מופע הפעלה המשלב את מיטב שירי הצמד המוכרים וכולל הפעלה מקפיצה ומחשמלת של כל הילדים. כל זאת בדרך קומית ומשעשעת האופיינית לצמד האהוב.

בנוסף, בקניון ממוקמת כיכר הילדים!!
כיכר הילדים כוללת בין היתר: קיר טיפוס, רכבת חשמלית, בנג'י טרמפולינה ומתחם פעלטונים לגיל הרך. הכניסה והשימוש בקיר הטיפוס ולמתחם הפעלטונים חופשית במהלך היום ובחינם. מתקן הבנג'י, הטרמפולינה והרכבת החשמלית בעלות סמלית של 10 ₪ למתקן בלבד. רכישת כרטיסים בקופת הפעלטון. הכיכר פתוחה במהלך חופשת הקיץ בין השעות 10:00-20:00.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך