אביו של מאמן הכושר של מ.ס אשדוד יניב נוחי הלך לעולמו

ממועדון ספורט אשדוד נמסר: "אנו משתתפים בצערו של יניב היקר ומחבקים אותו. שלא תדע עוד צער לעולם". יניב משמש כמאמן הכושר של הקבוצה הבוגרת וקבוצת הנוער שעלתה חזרה לליגת העל, ושימש גם כמאמן קבוצת הכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, 'דולפיני אשדוד'.
יניב נוחי.

ידיעה עצובה הגיעה הבוקר, שני, למועדון ספורט אשדוד. אביו של מאמן הכושר יניב נוחי, שלמה נוחי, נפטר אמש והוא בן 70. הוא הותיר אחריו,אישה 3 ילדים ו-7 נכדים.

נוחי הוא מאמן הכושר של מ.ס אשדוד וגם של קבוצת הנוער שחזרה לליגת העל העונה. המדובר בדמות אהובה מאוד בקרב הקבוצה ובכל קהילת הספורט בעיר ובכלל. נוחי שימש גם כמאמן קבוצת 'דולפיני אשדוד' אלופת אירופה בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה. שלא ידע עוד צער.

בקבוצת מועדון ספורט אשדוד קיבלו בעצב את הידיעה על מותו של יניב נוחי. מהמועדון נמסר: "אנו משתתפים בצערו של יניב היקר ומחבקים אותו. שלא תדע עוד צער לעולם".

שלמה נוחי ז"ל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך