משרד עורכי הדין גלר & נחמיאס מאשדוד נבחר כאחד המשרדים המצטיינים בארץ בהתחדשות עירונית

במשאל שהתקיים ברשתות החברתיות בהשתתפות אלפי מצביעים, נבחרו משרדי עורכי הדין בולטים בארץ במגוון קטגוריות. משרדו של עו"ד מרק גלר, שצירף לא מכבר את עו"ד אביב נחמיאס כשותף במשרד (ואיתם עובדים עורכי דין נחשבים נוספים), זכה להיכלל בצמרת המשרדים הפועלים בנושא התחדשות עירונית

גאווה מקומית: משרד עורכי הדין גלר & נחמיאס מאשדוד, הממוקם במגדלי הקיי-טאוורס, נבחר כאחד המשרדים המצטיינים בארץ בהתחדשות עירונית. מדובר במשאל שהתקיים ברשתות החברתיות בהשתתפות אלפי מצביעים, ובסיומו נבחרו משרדי עורכי הדין בולטים בארץ במגוון קטגוריות.

משרדם של עו"ד מרק גלר ועו"ד אביב נחמיאס עוסק בעיקר בתחום ההתחדשות העירונית, דיני מקרקעין ודיני חברות, ומציע שירות משפטי איכותי מקצועי וממוקד, המבוסס על הידע והניסיון המשפטי של צוות המשרד. צוות המשרד כולל עורכי-הדין מיומנים ומנוסים, אשר מספקים מענה לכל צרכי לקוחות המשרד בתחומים אזרחיים, מסחריים ופיננסיים.

עו"ד גלר אמר לאתר אשדוד אונליין: "לא הכרתי את המשאל הזה עד שעדכנתם אותי, וזה בהחלט מרגש. אני כלל לא מופתע כי משרדנו מבטיח מצוינות, מסירות ומקצועיות. צרכי הלקוח עומדים לנגד עינינו בכל עת עם עצה משפטית אחראית רב-תחומית ללא פשרות ופתרונות יצירתיים לבעיות משפטיות מורכבות. לטובת לקוחותינו עומד הכוח המשולב של תחומי ההתמחות הייחודיים לכל אחד מהשותפים תוך שיתוף בידע ובניסיון, למען הלקוח ולפתרון מכלול צרכיו המשפטיים. משרדנו מספק מגוון נרחב של שירותים בצורה היעילה ביותר, תוך עמידה בלוחות זמנים".

עו"ד גלר התייחס לעשייה סביב נושא ההתחדשות העירונית: "ממש עכשיו תמ"א 38 חוגגת 15 שנים, ומאז ותמיד הנושאים המרכזיים היו הסרת חסמים מול הגופים השונים. אני תמיד אומר כי ודאות בתהליכים הללו משמעותית במיוחד, כי מחזורי הזמן של הפרויקטים הללו ארוכים מאוד והיו נעים בעבר בסביבות שמונה-תשע שנים. לשמחתי באשדוד לדוגמא נרשם שיפור מאוד גדול לפני משבר הקורונה סביב האישורים וההליכים התכנוניים, שמצמצמים מאוד את ההליך לעומת ערים אחרות, ואכן אנחנו רואים הרבה מאוד פרויקטים שכבר הסתיימו ועוד פרויקטים רבים שמצויים בהליכים תכנוניים שונים".

עו"ד גלר סיכם ואמר: "אני חושב שהמדינה כן רוצה להמשיך את ההתחדשות העירונית ומבינה את הצורך למגן ולחדש מבנים מיושנים ומסוכנים. אני סבור שתמ"א 38 היא תוכנית מצליחה, שהצליחה לייצר הרבה יותר יחידות דיור מתוכניות פינוי-בינוי שוותיקות ממנה בהרבה. תמ"א 38 היא יחסית מהירה וזריזה, וברור שיש בה גם מגרעות, אבל היא טובה, זמינה וישימה, והעובדות מדברות בעד עצמן. 5,000 יחידות דיור בשנה, רובן באזורי ביקוש, זה מספר לא זניח כלל".

כתובת: שד' ירושלים 18 משרד 104A
טלפון: 08-633-6636

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך