רופא בכיר באסותא: "על משרד הבריאות לשחרר את הרסן ולתת לנו לעבוד" – צפו

ד"ר שי פיין מנהל מערך ההרדמה חדרי ניתוח וטיפול נמרץ: "אין גלי חולי קורונה, יש מטופלים הזקוקים לטיפול וזו טעות לא לתת אותו". ד"ר פיין הוסיף: "הנזק הבריאותי למטופל גדל ועלול להיות בלתי הפיך".
ד"ר שי פיין (צילום: באדיבות דוברות אסותא אשדוד).

ד"ר שי פיין מנהל מערך ההרדמה חדרי ניתוח וטיפול נמרץ בבית החולים אסותא אשדוד, טוען היום, ראשון, כי: "אין גלי חולי קורונה, יש מטופלים הזקוקים לטיפול וזו טעות לא לתת אותו".

ד"ר שי פיין, הסביר: "בהוראת משרד הבריאות, כבר למעלה מחודש, חל איסור על פעילות אלקטיבית. מדובר בצעד אגרסיבי שנועד היה להתמודד עם גל חולי הקורונה- דבר שלא קורה. נכון לעכשיו, מדובר בעיכוב מיותר ומסוכן לחולים ולדורשי הטיפול. טיפולים אלקטיביים אינם פריווילגיה, כי אם טיפולים מסודרים, וככל שהזמן עובר, הנזק הבריאותי למטופל גדל ועלול להיות בלתי הפיך. אסותא אשדוד, כמו גם שאר בתי החולים ערוכים לטפל בחולי הקורונה, לצד הימצאותם של טיפולים אלקטיביים. הגיעה העת לשחרר את הרסן ולתת  לנו לעבוד, הדבר יעשה תוך שמירה מקסימלית עלינו ועל המטופל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך