שריפה ארעה במהלך הלילה בשטח המשמש לאחסנת קרטונים ומצתים

השרפה ארעה ברחוב ההדרים באשדוד. השרפה הייתה מלווה בפיצוצי משנה בגלל התכולה שבערה. לוחמי האש הצליחו לבסוף להשתלט עליה. בסיום האירוע לא היו נפגעים. חוקר שריפות הוזמן למקום האירוע.
צילומים: דוברות תחנה אזורית אשדוד

צוותי כיבוי מתחנת אשדוד פועלו במהלך הלילה בשריפת מחסנים ושטח אכסנה לקרטונים ומצתים ברח ההדרים.

לוחמי האש פועלו במספר גזרות כשעיקר המאמץ הוא מניעת התפשטות למפעלים סמוכים . השליטה באירוע לא היתה בשלב הראשוני מאחר והשריפה היתה מלווה בפיצוצי משנה קטנים בגלל התכולה שבערה.כמו כן הכוחות ביצעו בלימה של הלהבות למנוע נזק נוסף לשטח נוסף של המתחם עצמו כמו כן בידוד של מפעלים נוספים. לאחר הצבת מספר רכבי כיבוי ושימוש בקצף כיבוי להורדת הלהבות וטמפ הבערה, הושגה שליטה באירוע.

למקום הגיע מפקד תחנת אשדוד טפסר צביקה מויאל וקצין האגם המחוזי. בוצע נוהל של סייוע חוצה מחוזות ותחנות המחוז.מפקד האירוע רב רשף גבי אזולאי מסר:"תקיפה מהירה של שטח האחסנה כולל פינוי עובדי המפעל והורדת מקורות האנרגיה הוכיח את עצמו בשליטה המהירה באירוע. בסיום האירוע לא היו נפגעים. חוקר שריפות הוזמן למקום האירוע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך