הסיפור המרגש על בר המצווה שנחגג לילד עם צרכים מיוחדים שידו לא היתה משגת לחגוג

פנייה מרגשת מאמא לילד בן 13, עם צרכים מיוחדים, לשמעון בן שמעון, מנהל גמ"ח חסדי מאור מאיר, בה סיפרה כי אין לה אמצעים לקיים לו עלייה לתורה, הביאה את בן שמעון ומתנדבים נסופים לארגן לו בר מצווה אותו לא ישכח זמן רב. אמו של א' הודתה בשמו: "תודה מעומק הלב".
העלייה לתורה של א'.

ימי הקורונה מביאים איתם סיפורים לא קלים. אבל בצידם גם הרבה סיפורים על מעשים טובים. אחד מהם הוא הסיפור הבא, על ילד עם צרכים מיוחדים שחיכה זמן רב לחגוג את בר המצווה שלו, אבל כשהגיע העת לא יכול היה לחגוג בגלל שיד משפחתו לא הייתה משגת. הכל עד שנכנס לסיפור שמעון בן שמעון, מנהל גמ"ח חסדי מאור מאיר ז"ל.

הכל החל כשבתחילת השבוע הזה הגיעה אל שמעון בן שמעון, פנייה מרגשת במיוחד מאמא של ילד הנמצא במסגרת החינוך המיוחד. האם בקול חנוק ובהתרגשות רבה סיפרה כי בנה א', בעל הצרכים המיוחדים, הגיע לגיל מצוות 13 ואין לה שום דרך ואמצעים לקיים לו עלייה לתורה. היא הוסיפה וסיפרה כי  במשך שנה שלמה הוא למד והתכונן לקריאה בתורה. א' היה מאוכזב כי לא יכול יהיה לשמוח ולעלות לתורה ולהגישם חלום כמו כל ילד בגילו.

"לראות את א' שמח, היה שווה הכל". שמעון בן שמעון.

מרגע שבקשת האם הגיעה, נערכו בגמ"ח חסדי מאור מאיר ותוך 4 ימים הצליחו לארגן לו עלייה לתורה. אליהם הצטרפו מתנדבים ופעילים שהיו שותפים לעליית א' לתורה, כשכל אחד תורם את חלקו. הגמ"ח הוקם כזכור לזכרו של בנו של שמעון בן שמעון, מאור מאיר ז"ל, שנפטר בגיל 16 בתאונת דרכים, ולאחריה הסתבר כמה עזר מכספו וזמנו ללא תמורה לאחרים. משפחתו החליטה להמשיך את דרכו, הקימה את הגמ"ח וזה 9 שנים הם פעילים למען אנשי אשדוד ובמיוחד ילדי אשדוד שזקוקים לעזרה.

לזכרו. מאור מאיר ז"ל.

שמעון בן שמעון: "לראות את א' שמה, זה היה שווה את הכל. אני רוצה להודות לכל מי שעזר, לכל מי שהתנדבו אף הם: עמי פרויקטים על תרומת הבלונים, הפייטן המכובד בן לאייש, הקלידן אליהו בן לאיש וליוסי אוחיון על הצילום ועריכת הוידאו".

ומה לגבי א'? א' לא ידע את נפשו מרוב שמחה. מבחינתו הוא לא ישכח את הארוע המיוחד שנים רבות. הוא העביר באמצעות אמו תודה לכולם: "תודה על ההשתפות מקרוב ומרחוק בבר המצווה שלי. תודה מיוחדת לשמעון בן שמעון מנהל גמ"ח חסדי מאור מאיר ושותפיו המתנדבים. שנפגש רק בשמחות בבריאות איתנה.תודה מעומק ליבי. א'".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך