ד"ר יחיאל לסרי: "לא יתקיימו מופעי זיקוקים השנה, צריך להתמקד ברווחה"

ד"ר לסרי מוכיח פעם נוספת כי הוא קשוב ורגיש למצב והחליט על ביטול הזיקוקים והמופעים על משאיות, דבר שהמון ראשי עיר עדיין מפחדים לעשות.
צילום: לירון מולדובן

ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, הינו בין ראשי הערים הראשונים בארץ שהודיעו על כך שביום העצמאות הקרוב לא יתקיימו מופעי זיקוקים, וכן מופעי מוזיקה על משאיות בשכונות העיר, הכל כדי שהכספים הללו לא ילכו לריק וינותבו למקומות שבאמת זקוקים להם.

בהודעה שהוציא ראש העיר נכתב: "בעקבות המצב, הנחיתי שהשנה לא יתקיימו מופעי זיקוקים בערב יום העצמאות ולא מופעי בידור באמצעות משאיות שעוברות בשכונות העיר. אנו מבינים כי יש לסייע ככל שניתן, לתושבי העיר שנפגעו ממשבר הקורונה. ההשקעות הכלכליות צריכות להתמקד באוכלוסיית הקשישים, ברווחה, בסיוע לבעלי עסקים, בחינוך המיוחד ועוד. זהו צו השעה וזה מה שנדרש מאיתנו בעת הזו. נחגוג השנה לצד המשפחה הגרעינית בהרבה אהבה למדינת ישראל ובהצדעה לצוותים הרפואיים ולכל העוסקים במלאכה החשובה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך