הממשלה צפויה לאשר הקלות על ענפים נוספים

השרים ידונו בחזרה לפעילות של עוד עסקים, בהם מספרות, מכוני קוסמטיקה ומורי הנהיגה. שר האוצר משה כחלון תקף את משרד הבריאות על כך שבמגבלותיו אינו מאפשר לענפים נוספים לשוב לפעילות.
גן העיר.

חוזרים לשגרה בצורה הדרגתית? הממשלה תדון היום חמישי במתן הקלות נוספות בנוגע לפעילות במשק בצל נגיף הקורונה. בין השאר, השרים צפויים לדון בפתחיתם של מרכזי מסחר, וחזרה לפעילות של מספרות, מכוני קוסמטיקה, חלפנות כנספים (צ'יינג') וכן של מורי הנהיגה.

הדיון בממשלה בא בעקבות הלחץ שהפעילו שרי הממשלה כבר אתמול. במהלך אותה ישיבה הובהר לשרים כי היא לא עוסקת בנושא, אולם הם מתחו ביקורת על התנהלות משרד הבריאות שאינו מאפשר חזרה לשגרה, ובשל כך מתקיים היום הדיון בנושא.

שר האוצר משה כחלון תקף את משרד הבריאות על כך שבמגבלותיו אינו מאפשר לענפים נוספים לשוב לפעילות. "למה הציינג'ים לא פתוחים", תהה. "יש זכוכית משוריינת בין האנשים ולכן אין בעיה לפתוח". עוד הוסיף כי ההתנהלות של משרד הבריאות מוגזמת, בכל הקשור לפתיחת מספרות, וטען כי שירותים אלו פועלים כיום "בשחור", בניגוד לחוק. "יש היום הרבה קוסמטיקאיות שעובדות בשחור, צריך לתת הנחיות ולאפשר להם לעבוד עם ציוד והגנה".

ויכוח נוסף התנהל באותה ישיבה בין שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, שביקש להחזיר לעבודה את מורי הנהיגה. בעקבות זאת, משרדי הבריאות והתחבורה גיבשו שורה של תנאים שיאפשרו למורים לשוב לפעילות, והם יידונו בישיבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך