יועצי משכנתאות פרטיים – לוקחים אתכם יד ביד עד לבחירת תמהיל המשכנתא המותאם והכדאי ביותר עבורכם

יועצי המשכנתא שהבנקים מעמידים לרשותכם ישרתו את צורכי הבנק טרם יפנו לצרכים האישיים שלכם ולכן לא תזכו לקבל את כל המידע הקיים אודות אפשרויות המשכנתא השונות
יועצי משכנתאות פרטיים

תחום ייעוץ המשכנתאות הפך בשנים האחרונות לאחד מתחומי התעסוקה המבוקשים ביותר. אם עד לפני מספר שנים אנשים היו מסתפקים ביועצי המשכנתאות שהבנקים מספקים, כיום ישנה אפשרות טובה ונוחה הרבה יותר של יועצי משכנתאות חיצוניים שידעו להתאים עבורכם את תמהיל המשכנתא הטוב ביותר עבור הצרכים והיכולות הכלכליות שלכם. יועצי המשכנתא שהבנקים מעמידים לרשותכם ישרתו את צורכי הבנק טרם יפנו לצרכים האישיים שלכם ולכן לא תזכו לקבל את כל המידע הקיים אודות אפשרויות המשכנתא השונות. לכן, חשוב שתכירו את האפשרות להסתייע על ידי יועצי משכנתאות באשדוד שידעו להתאים לכם תמהיל משכנתא מיטבי.

ההבדל בין יועצי המשכנתאות של הבנקים לבין יועצי משכנתאות פרטיים
אלפא משכנתאות מעמידה לרשותכם יועצי משכנתאות מקצועיים ואמינים אשר בקיאים בכלל הפרטים והאפשרויות השונות של מסלולי המשכנתא. במידה ותגיעו לבנק בכוחות עצמכם ללא יועץ משכנתאות מוסמך, לא תקבלו את כל המסלולים הקיימים. יועץ משכנתאות מקצועי ידע לבחור עבורכם את המסלולים הרווחיים ביותר כך שתשלמו כמה שפחות ריבית מצד אחד אך גם לא תגיעו למצבים של דוחק כלכלי משמעותי בגלל תשלומי המשכנתא מצד שני.  מעבר לידע המקצועי שיועץ המשכנתא מעמיד לרשותכם, הוא עושה עבורכם את כל עבודת החקר וקיבוץ ההצעות בין הבנקים השונים.

יועצי המשכנתא יחסכו לכם שעות ארוכות של קיבוץ הצעות
ללא יועץ משכנתאות מקצועי תידרשו לחטט רגליכם בין הבנקים השונים לקבל הצעות. קיבוץ כלל ההצעות וכן הליך קריאת החוזים הארוכים יצריכו מכם עבודה של שעות ארוכות. בחירה ביועץ משכנתאות פרטי תאפשר לכם ליהנות מכל הידע המקצועי שלו על מנת לבחור תמהיל משכנתא שיכול לחסוך לכם עשרות ואף מאות אלפי שקלים בכלל החזרי המשכנתא, וכן מחיסכון של שעות ארוכות. כל שתידרשו לעשות לאחר בחירת יועץ המשכנתאות שלכם הוא להגיע לבנק למעמד החתימה בלבד.

חישוב מצבכם הכלכלי הצפוי בשנים הקרובות
מעבר להכרת כלל המסלולים והתאמת האפשרויות הטובות ביותר לצרכים שלכם, יועצי משכנתא ידעו לחשב בצורה מקצועית שנים ארוכות של החזרים קדימה. בקביעת תמהיל המשכנתא הם יחשבו הוצאות עתידיות כמו רכישת רכב חדש, תחילת לימודים, התרחבות המשפחה על מנת לוודא שההחזרים החודשיים לא יהיו גבוהים מידי ליכולותיכם. מצד שני הם יחשבו גם את סיום שנות הלימודים, קידום שצפוי במקום העבודה ועוד. כך תוכלו ליהנות מתשלום החזרי משכנתא ולהישאר עם הראש מעל המים לאורך כל שנות התשלומים.

הליך מחזור משכנתא
מעבר לכך, בעזרתם של יועצי משכנתאות תוכלו לבחור לעשות שימוש באפשרות של מחזור משכנתא. הליך מחזור משכנתא פירושו לקיחת משכנתא חדשה בתנאים חדשים לחלוטין לכיסוי ההלוואה הראשונה. לאחר הליך זה תישאר עם תנאי ההלוואה על המשכנתא השניה, מה שאומר שתוכלו לשנות את התנאים בהתאם לשיניים באפשרויות הריבית שהבנקים נותנים בכל זמן נתון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך