אלברט תורג'מן מאשדוד רץ את ריצת ששת המיליונים לזכר הנספים

תורג'מן, סנ"צ בדימוס במג"ב רץ את ריצת ששת המיליונים וסיפר על חויותיו מהביקור במחנות ההשמדה בפולין

אלברט תורג'מן מאשדוד, מוכר כאחד שרץ באירועים משמעותיים לעם ישראל ומצייר בריצתו את אותו אירוע. היום יום השואה והגבורה, רץ אלברט וצייר בריצתו את המספר הנורא 6,000000 לזכר ששת המיליונים שנספו בשואה.

בפוסט מרגש שהעלה בפייסבוק כתב: "נזכור ולא נשכח..
עם תום הצפירה לזכר יום השואה והגבורה, יצאתי לרוץ את המספר הלא יאומן 6.000.000 היהודים שנרצחו בשואה. אין ספק שכל סיבוב במהלך הריצה הרגשתי היטב בכל צעד וצעד את זעקות הנרצחים ונזכרתי גם במסע לפולין שעברתי בשנת 2004 במסגרת משלחת צבאית….
חשוב מאוד שתמיד "נזכור ולא נשכח" למען הדורות הבאים…

למי שיש עוד קצת סבלנות בקריאה, מצרף את הרשמים שלי מהמסע לפולין כפי שכתבתי אז …

רשמים מהמסע – ספטמבר 2004
"אני אלברט תורג'מן מ"פ במג"ב בן 45, עד שלא ראיתי במו עיניי, הרחתי והרגשתי את מה שעבר העם היהודי במחנות ההשמדה בפולין, כאילו לא ידעתי מה קרה למרות כל הטקסים והסיפורים ששמעתי וראיתי החל מבית הספר ועד לצבא .
במסע זה הבנתי כיצד עם שלם נרצח ונכחד כמעט ע"י העם הגרמני אשר תכנן מראש באופן שיטתי את הרצח מבלי שעמים אחרים יתערבו למרות שידעו את ההתרחשויות במקום.
שאיפתי היא שכל אזרח במדינה יגיע לפולין ויעבור חוויה זו למען שנבין מה קרה ולמען שלא תחזור שואה כזו ושכולנו ביחד נוכל לאהוב ולשמור על מדינתנו היפה למען המשך קיומנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך