מחיר הדלק צונח – צפוי לרדת לפחות מ-4 ש"ח לליטר

מחיר הבנזין צנח בחודש שעבר ל-4.89 שקלים לליטר, התעריף הזול ביותר שנרשם זה כ-15 שנה. ההערכה שהוא ירד אפילו מתחת ל-4 שקלים, מחיר שזמן רב לא ראינו אותו. העניין הוא שלא רבים נהנים מהמחיר מאחר ואינם יוצאים מהבית כפי שיצאו, בגלל נגיף הקורונה.

בסוף חודש מרץ נרשמה היסטוריה קטנה בסקטור האנרגיה המקומי, כשמחיר הבנזין צנח ל-4.89 שקלים לליטר, התעריף הזול ביותר שנרשם בתחנות הדלק זה כ-15 שנה. עכשיו מסתבר כי הוא צפוי לרדת אל מתחת ל-4 שקלים בחודש הבא. אבל הנהגים נהנים כרגע פחות מהמחיר מאחר והם יוצאים מהבית בתדירות נמוכה יותר בגלל נגיף הקורונה.

הצניחה המחודשת במחירי הנפט בעולם ובמיוחד אתמול הביאה אותו אל מתחת לאפס כשרק לפני כחודשיים הוא עמד על כ-54 דולר לחבית. מתי הנהג הישראלי ירגיש את השינויים הללו בכיס? בסוף אפריל צפויה ירידה נוספת במחיר, אולם כזו שלא ממש קשורה למה שמתחולל מעבר לאוקיינוס: נקודת הייחוס של ישראל היא מחיר חבית נפט מסוג ברנט שנמדד באזור אגן הים התיכון, ושם אין שינויים גדולים ביחס לחודש שעבר. אתמול מחיר החבית מסוג ברנט עוד נע סביב 26 דולר לחבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך