צפו: ראש הממשלה התקשר לבעל דוכן הפלאפל האשדודי

הפוליטיקאים המובילים בישראל, לא יכלו להישאר אדישים לסירטון קורע הלב של יובל כרמי שפורסם ברשת אמש, ראש הממשלה שוחח איתו, גם בני גנץ התייחס למקרה הכורב והמרגש

מוכר הפלאפל האשדודי הצליח בעזרת סירטון אחד שצולם שלא במתכוון, להפוך לסמל של מאבק בבירוקרטיה ובחוסר ביוע של המדינה לעצמאים. יובל כרמי בעל דוכן הפלאפל צולם לכתבה בעקבות מצב העצמאים, אך עוד לפני שידורה, צילום מהצד ע"י פלאפון דלף לרשת והסעיר אותה, אלפים הגיעו להזדהות עם כרמי ורכשו אלפי מנות פלאפל.

ראש הממשלהנתניהו הודיע לפני זמן קצר "‏שוחחתי בטלפון עם יובל כרמי, בעל דוכן הפלאפל מאשדוד. אני כואב את הכאב שלו ושל רבים מבעלי העסקים הקטנים והעצמאיים בישראל. המצוקה שלהם אמיתית. הבעיות אמיתיות ואנחנו נפתור אותן".


אמש התייחס גם יו"ר כחול לבן ויו"ר הכנסת בני גנץ למה שארע ואמר "‏דבריו קורעי הלב של יובל כרמי הם אות אזהרה לנו מנהיגי הציבור – לא לבזבוז מיליארדי שקלים במערכת בחירות רביעית. כן להקמת ממשלת חירום לאומית שתטפל בנגיף הקורונה ולא פחות חשוב, במשבר הכלכלי שמאיים על מיליוני ישראלים שלא יסלחו למי שיגרור אותם לבחירות בתקופה הזו כדי לקושש כמה מנדטים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך