גומא חסין הוא האשדודי שצפוי לעמוד בראש קרן פיננסית המוערכת בשווי של חצי מיליארד שקל

לאחר שהתפרסמה ידיעה ראשונית על כך שאשדודי מוכר בעל עבר פלילי בשל עבירות צווארון לבן, צפוי להוביל קרן פיתוח בעלת שווי כספי עצום, עתה אפשר לפרסם כי מדובר בגומא חסין, שמינויו האפשרי מעלה לא מעט תמיהות האם למרות כישוריו המוכחים, הוא יכול להוביל קרן פיננסית בשל עברו הפלילי? כל התשובות בכתבה

גומא חסין שוב חוזר לכותרות. לאחר שנים רבות של עשייה בנמל אשדוד, בתקופה בה היה האיש הכל יכול בנמל, וכמובן החיבור המוכר והידוע לעומרי שרון, חסין עבר תקופה מטלטלת וקשה לאחר שישב בכלא בשל עבירות צווארון לבן. הוא אומנם סיים לרצות את עונשו לפני שלוש שנים, אך עדיין השיח סביב הרשעתו בעבירות מס הותירו לא מעט סימני שאלה, בזמן שחזר בצורה דיסקרטית ובעיקר מאחורי הקלעים לעולם העסקי.

עתה מסתבר כי גומא חסין הוא אחד מבין שלושה מועמדים בכירים לעמוד בראש קרן פיננסית הצפויה לגלגל חצי מיליארד שקל ואולי אף מעבר לזה. הקרן אמורה לעסוק בתחומי הנדל"ן בארץ ובחול, ובהמשך אף לשמש קרן הלוואות. מדובר בקרן אותה הקימו מספר אנשי עסקים אמידים מאוד מצרפת, מרוקו וארה"ב. כמובן שיש גם חיבור ישיר לכמה אנשי עסקים מוכרים מאוד בארץ הקודש. הקרן כבר החל להניע גלגלים והפעילות שלה החלה אט-אט, בשל משבר הקורונה שגרם מן הסתם להאטה בכל המשק.

דבר עברו הפלילי של חסין כמובן מוכר וידוע למקבלי ההחלטות בקרן, ולמרות זאת הם נטו למנות אותו לתפקיד הבכיר ביותר בקרן. אך עם זאת, בשל התנגדות של גורמים אחרים בקרן, התבשלה החלטה שאולי עדיף למנות את חסין כיועץ בכיר, מה שיאפשר לו לפעול בחופשיות מבלי שיעמוד בביקורת נוקבת. ההערכה היא שבימים הקרובים תתקבל החלטה סופית בעניינו. אחד האנשים המכירים מקרוב את דבר המינוי אומר כי "מי שמכיר את גומא ואת מעשיו מהעבר, יודע שמדובר באדם שנוי במחלוקת אך אין עוררין בנוגע ליכולות הביצועיות הבלתי נגמרות שלו והמפתיעות כל פעם מחדש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך