הסתדרות המורים לאוצר: לא נלמד בחופש הגדול מעבר ל-9 הימים שהתחייבנו מראש

הסתדרות המורים: "נתנו 9 ימים בשווי כ-4 מיליארד ש"ח, אין אף איגוד שתרם מעצמו כל כך הרבה כסף. עכשיו מנסה האוצר לנצל את המצב, מסית נגד עובדי ההוראה, משסה בהם את ציבור ההורים והכל במטרה לגזול מהם את חופשת הקיץ"
תלמידי תיכון
אילוסטרציה.

בהסתדרות המורים הגיבו הבוקר, ראשון, לטענות לפיהן מודל הלמידה מרחוק הבעייתי הוא תוצאה של התנגדות המורים לקיצור מהותי בחופש הגדול.

"הסתדרות המורים היתה הראשונה להתגייס לסיוע במשבר הנוכחי, נכנסנו מתחת לאלונקה ונתנו 9 ימים בחופשת הקיץ, שהשווי שלהם 450 מיליון ש"ח ביום, כלומר מעל 4 מיליארד ש"ח. אין אף איגוד שתרם מעצמו כלכך הרבה כסף", אומרים בהסתדרות.

בהסתדרות המורים מוסיפים, "לעובדי ההוראה אין ימי חופשה צבורה וכל מה שהם נותנים בא על חשבונם. עכשיו מנסה האוצר לנצל את המצב, מסית נגד עובדי ההוראה, משסה בהם את ציבור ההורים והכל במטרה לגזול מהם את חופשת הקיץ".

"עכשיו, אחרי שאנחנו נתנו למעלה מארבעה מיליארד שקל למשק, שמי שצריך, יכניס את היד לכיס וישלם! עובדי ההוראה מיישמים את המדיניות של משרד החינוך, שהוא המעסיק שלהם. הלמידה רחוק אפקטיבית, שומרת על קשר רציף בין תלמיד למורה ולגננת, שומרת על קשר בין הילדים עצמם, שומרת על רצף למידה ומאפשרת לייצר שגרה של ביטחון בבית", מציינים בהסתדרות המורים.

"לא ניתן לא לאוצר ולא לבעלי אינטרסים לפגוע בלמידה מרחוק כדי לגזול מעובדי ההוראה את החופש שלהם, שמגיע להם ע"פ חוק. הסתדרות המורים לא תיתן מעבר לתשעה ימים שניתנו. עובדי ההוראה לא מכייפים עכשיו, הם סגורים בבתיהם, עובדים, מלמדים ונותנים מעצמם למען כלל תלמידי ישראל", קובעים בהסתדרות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך