בדיקות למאושפזי 'בית הדר' שאובחנו בטעות בקורונה מחשש שנדבקו בביה"ח

לאחר שהתברר כי 22 ממאושפזי המוסד השיקומי 'בית הדר' אובחנו בטעות בקורונה, יבדקו באסותא אשדוד, אם ה-9 שהגיעו אליהם נדבקו בעת שהיו מאושפזים במחלקת הקורונה בבית החולים. הם יעברו בדיקות נוספות. החשש שיהיה מי שנדבק. כעת הם במחלקת הבידוד של בית החולים.
בית החולים אסותא אשדוד
ביה"ח אסותא. צילום: נתנאל פריאנטי

בבית החולים אסותא אשדוד יערכו בדיקות חדשות לגילוי נגיף הקורונה ל-9 מאושפזי בית החולים השיקומי, 'בית הדר' באשדוד, שאובחנו בטעות כחולי קורונה. הסיבה: לבדוק אם לא נדבקו בעת שאושפזו במחלקת הקורונה המיוחדת של בית החולים.

כזכור  22 מחולי המוסד, חלקם חולים מונשמים, אובחנו בטעות כי הם חולי קורונה. הם פוזורו בבתי חולים בארץ ו-9 מהם הגיעו לאסותא אשדוד. ד"ר טל ברוש מאסותא ערך להם בדיקות כפולות נוספות, ובהן התגלה כי אינם חולים. הם הועברו מיד למחלקת בידוד להשגחה.

אבל מאחר ומדובר באוכלוסיה בסיכון, שלחלקם מערכת חיסון חלשה, החשש הוא שמי מהם נדבק בקורונה בעת ששהה, בטעות, במחלקת הקורונה בבית החולים. אגב, הדברים נכונים גם ליתר 13 החולים שאושפזו בבתי החולים האחרים. התוצאות בקרוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך