מאושפזי 'בית הדר' שאובחנו בטעות כחולים הוצאו ממחלקת הקורונה באסותא

מבית החולים אסותא אשדוד נמסר: "כל תשעת המטופלים שאובחנו כחולים בקורונה, נמצאו בבדיקה חוזרת של מעבדת בית החולים כשליליים. המטופלים הועברו מחלקה ובית החולים עוקב אחר מצבם".
שלט על בניין אסותא אשדוד
אסותא אשדוד.

כל תשעת מאושפזי 'בית הדר', המוסד השיקומי באשדוד, אשר אובחנו בטעות כחולי קורונה, אינם נשאי הנגיף. כך עולה מבדיקות כפולות שנערכו להם בבית החולים אסותא אשדוד. הם הועברו למחלקת בידוד.

כזכור מסתבר כי בדיקות נעשו למאושפזים בבית הדר, חלקם מונשמים ומורדמים לפני כן, במקום אחר, שם נמצאו חולים. אבל בבדיקה כפולה שערך ד"ר טל ברוש מבית החולים אסותא, שם אושפזו 9 מהם כאמור, התגלה אצל 6 שאינם חולים, והערכה היא שכל התשעה לא נדבקו בנגיף. עתה בודקים שוב את כל החולים האחרים, 22 במספר, מבית הדר, שפוזרו במספר בתי חולים בארץ. עתה נבדקו כולם והסתבר כי כולם אינם חולים. החשש הוא שנדבקו בקורונה עת היו מאושפזים בטעות במחלקת הקורונה באסותא אשדוד.

מבית החולים אסותא אשדוד נמסר: "בהמשך לבדיקה שנערכה על ידנו, נמצא כי כל תשעת המטופלים שאובחנו כחולים בקורונה, נמצאו בבדיקה חוזרת של מעבדת בית החולים אסותא אשדוד והודות לערנותו של ד"ר טל ברוש – מומחה למחלות זיהומיות בבית החולים, כשליליים. המטופלים הועברו מחלקה ובית החולים עוקב מקרוב אחר מצבם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך