בעקבות התערבותו של ראש העיר: מתחם לבדיקות קורונה קבוע באשדוד

ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי הכריז היום על הקמת תחנת דרייב-אין לבדיקות קורונה קבועה באשדוד, זאת לאחר שיחות שניהל עם בכירי מד"א

מאז פרוץ מגיפת הקורונה בישראל, העיר אשדוד הצליחה להצטיין בכל הגרפים שפורסמו על ידי משרד הבריאות, אך ביומיים האחרונים מאז הפרסום על התפרצות הנגיף בבית הדר, קפץ מספר החולים באחוזים גבוהים, דבר שגרם לראש עיריית אשדוד לפעול במהירות.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הודיע היום בבוקר "נפגשתי הבוקר עם מנהל מרחב לכיש במד״א חיים קרדי על מנת לתאם את פתיחת תחנת הקבע לבדיקות נגיף קורונה באשדוד. התחנה תפעל בכל ימות השבוע בין השעות 11:00-19:00 במגרש החניה בחוף יא".

ראש העיר הדגיש "התעקשנו על פתיחת תחנת הבדיקה הקבועה, על מנת לאפשר לתושבי אשדוד מערך בדיקות זמין ונגיש. אני מודה למנכ"ל מד״א אלי בין על השותפות איתנו במאמצים להשטיח את עקומת ההדבקה באשדוד ותודה ענקית לכל עובדי ומתנדבי מד״א על מסירות מעוררת הערכה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך